خبرگزاری کار ایران

رییس شورای اسلامی آذربایجان شرقی:

افتتاح ۵۵ پروژه شهری نماد مسوولیت پذیری شهرداری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۳۱

شورای اسلامی شهر تبریز بر اجرای برنامه‌ها و اقدامات عمرانی شهری عزم جدی دارد.

ایلنا: رییس شورای اسلامی آذربایجان شرقی افتتاح همزمان ۵۵ پروژه عمرانی خدماتی توسط شهرداری تبریز را نماد مسوولیت پذیری و خدمت در این مجموعه خدماتی دانست.
به گزارش خبرنگار ایلنا احتشام حاجی‌پور که در آئین بهره برداری از این تعداد پروژه عمرانی خدماتی سخن می‌گفت با تبریک ایام الله دهه فجر، انقلاب اسلامی را محصول استبدادستیزی و آزادی خواهی ملت ایران دانست و افزود: همین انقلاب اسلامی در بطن خود حس تعهد و مسوولیت پذیری را نزد مسوولان خادم به مردم ایجاد و نهادینه کرده و نمونه بارز این مسوولیت پذبیری نیز همین پروژه‌های شهری است.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز با تأکید بر عزم جدی شورای اسلامی شهر تبریز بر اجرای برنامه‌ها و اقدامات عمرانی شهری افزود: در سایه این حمایت‌ها و برنامه‌ها و طرح‌های مصوب شهری، تبریز در سال آینده به کارگاه عمرانی تبدیل خواهد شد.
حاجی‌پور در عین حال شورای اسلامی شهر را پشتیبان و حامی عملی شهرداری در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های عمرانی خدماتی دانست.
همین گزارش حاکی است در آستانه سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بهره برداری متمرکز از ۵۵ پروژه عمرانی خدماتی شهرداری تبریز در بخش‌های مختلف این شهر آغاز شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز