خبرگزاری کار ایران

با حضور ۸۰۰ کارمند دولت؛

دوازدهمین جشنواره مسابقات فرهنگی، ورزشی کارکنان دولت آذربایجان‌شرقی جام فجر در تبریز آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۱۴

دوازدهمین جشنواره مسابقات فرهنگی، ورزشی انتخابی کارکنان دولت آذربایجانشرقی در رشته‌های تنیس روی میز، طناب کشی، شطرنج، فوتسال و والیبال در رده آقایان با حضور بیش از ۴۵ تیم آغاز شده است.

ایلنا: دوازدهمین جشنواره مسابقات فرهنگی، ورزشی کارکنان دولت هیات ورزشهای همگانی استان آذربایجان شرقی جام فجر به مناسبت دهه مبارکه فجر با حضور ۸۰۰ کارمند دولت از ۲۰ بهمن بهمن ماه در ۵ رشته ورزشی آقایان در تبریز آغاز شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا در اولین روز این جشنواره، رقابت‌های طناب کشی قهرمانی کارکنان دولت استان برگزار شد و تیم دانشگاه هنر اسلامی به مقام قهرمانی سید.
پس از تیم دانشگاه هنر اسلامی، تیم اداره امور مالیاتی به مقام نائب قهرمانی رسید و تیم مخابرات به مقام سومی رسید.
رییس هیات ورزشهای همگانی آذربایجان‌شرقی در حاشیه این رقابت‌ها گفت: دوازدهمین جشنواره مسابقات فرهنگی، ورزشی انتخابی کارکنان دولت آذربایجان‌شرقی در رشته‌های تنیس روی میز، طناب کشی، شطرنج، فوتسال و والیبال در رده آقایان با حضور بیش از ۴۵ تیم آغاز شده است.
رسول صادقی اهمیت دادن مدیران استان به ورزش در بین کارکنان دولت را خواستار شد و گفت: در جهت توسعه ورزش کارمندان و ترویج شادابی و نشاط در بین کارکنان دولت نیاز به برگزاری رقابتهای مختلف ورزشی است و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی و کمیته ورزش کارکنان دولت هیات ورزشهای همگانی استان در راستای ایجاد این روحیه این دوره از رقابت‌ها را برگزار می‌شود.
رییس هیات ورزشهای همگانی آذربایجان شرقی افزود: رقابتهای ورزشی کارکنان دولت زیر نظر هیات ورزش‌های همگانی استان برگزار و با توجه به مقوله مهم ورزش کارکنان دولت نیاز به توجه بیشتر مدیران دستگاه‌های اجرایی و دولتی در برگزاری شایسته رقابت‌ها و حضور قوی در رقابت‌های کشوری است.
پس از پایان رقابتهای طناب کشی، رقابت‌های شطرنج و تنیس روی میز ۲۴ بهمن در سالن‌های خانه شطرنج و تنیس روی میز استادیوم تختی برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز