خبرگزاری کار ایران

۱۵۰ برنامه ریز، برنامه ساز و کار‌شناس شبکه استانی صدای مرکز آذربایجان شرقی تجلیل شدند

کد خبر : ۱۴۴۰۸۹

کار در رادیو ضمن حساسیت، شیرینی خاصی دارد و کسی که در این حوزه فعالیت می‌کند باید تمامی تلاش خود را برای جلب رضایت مخاطب به کار بندد.

ایلنا: طی مراسمی با حضور مدیرکل، معاونان، مشاوران و مدیران صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، از بیش از ۱۵۰ برنامه ریز، برنامه ساز و کار‌شناس برنامه‌های رادیو تجلیل شد.
به گزارش ایلنا مدیرکل صدا وسیمای مرکز آذربایجان شرقی در این مراسم ضمن تبریک ایام ا… دهه فجر و ۳۵ امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامیداشت و گفت: شهدا با نثار جان خود در زمان انقلاب و جنگ تحمیلی از آب و خاک وطن خود دفاع کرده و نگذاشتند نظام و انقلاب ما به دست نااهلان بیفتد.
نواداد همچنین کار‌شناسان برنامه‌های رادیویی را تکمیل کننده برنامه‌های این حوزه دانست و گفت: سهم این کار‌شناسان در برنامه سازی و برنامه ریزی برای مردم، مهم وتعیین کننده است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی جلب رضایت مخاطبان را مهم‌ترین وظیفه ودغدغه عوامل فعال در شبکه استانی برشمرد و گفت: کاردر رادیو ضمن حساسیت، شیرینی خاصی دارد و کسی که در این حوزه فعالیت می‌کند باید تمامی تلاش خود را برای جلب رضایت مخاطب به کار بندد.
وی در پایان کار در رسانه ملی را همانند زنجیره‌ای دانست که به یکدیگر متصل بوده و تمامی گروه‌ها رابه هم مرتبط می‌سازد وبرای استحکام این زنجیره، باید اتحاد در تمامی حوزه‌ها وجود داشته باشد.
در پایان این مراسم از بیش از ۱۵۰ گوینده، تهیه کننده، صدابردار، نویسنده، گزارشگر و کار‌شناس برنامه‌های رادیویی شبکه استانی صدای مرکزاذربایجان شرقی با اهدای لوح تقدیر وجوایزی تجلیل شد.
اجرای موسیقی، نمایش رادیویی و مسابقه از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز