خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی:

استفاده از تمامی امکانات موجود، به حفظ واحیای منابع طبیعی کمک می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۶۷

توانمندسازی تشکل‌ها ومشارکت مردم برای اهداف منابع طبیعی و آبخیزداری کمک بسیار مهمی به حفظ و حراست از عرصه‌های طبیعی بوده و این امر نیاز به برنامه مدون داشته و باید فعالیت‌های پایدار برای تشکل‌ها در نظر گرفته شده و با ایجاد زمینه لازم برای بررسی نظریات و روشهای همکاری آنان در عرصه منابع طبیعی، نشست‌های مشترک کارساز خواهد بود.

ایلنا: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: حفظ واحیای منابع طبیعی بدون کمک و یاری تمامی تشکل‌ها، نهادهای اجتماعی و آحاد مردم امکان پذیر نبوده و استفاده درست و دقیق از امکانات بالقوه موجود خواهد توانست این امر مهم را سامان بخشد.
به گزارش خبرنگار ایلنا کریم مهری در نشست هماهنگی برای برگزاری هفته منابع طبیعی در آذربایجان شرقی افزود: توانمندسازی تشکل‌ها ومشارکت مردم برای اهداف منابع طبیعی و آبخیزداری کمک بسیار مهمی به حفظ و حراست از عرصه‌های طبیعی بوده و این امر نیاز به برنامه مدون داشته و باید فعالیت‌های پایدار برای تشکل‌ها در نظر گرفته شده و با ایجاد زمینه لازم برای بررسی نظریات و روشهای همکاری آنان در عرصه منابع طبیعی، نشست‌های مشترک کارساز خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه توجه دادن مردم به نقش مهم جنگل‌ها و مراتع تاثیر بسزایی دربالا بردن فرهنگ منابع طبیعی می‌تواند داشته باشد، افزود: در این میان علاوه بر توسعه آموزش‌های ترویجی، نقش رسانه‌های ارتباط جمعی در پرداخت به مسئله می‌تواند در فرهنگ سازی درست استفاده از این منابع و حفظ واحیا آن نقش مهم و فعال را ایفا نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز