خبرگزاری کار ایران

طرح نظارتی پایش بازار کالا وخدمات ویژه نوروز۹۳در آذربایجان شرقی اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۵۴

اجرای این طرح هدف تعادل عرضه وتقاضا و تنظیم بازار، تامین مایحتاج عمومی مردم وجلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها درسراسر استان دنبال می‌کند.

ایلنا: معاون نظارت وبازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی اعلام کرد با توجه به نزدیکی ایام پایانی سال و افزایش تقاضای عمومی برای بسیای از کالا‌ها وخدمات و انجام سفرهای زیارتی و سیاحتی طرح نظارتی پایش بازار کالا وخدمات ویژه نوروز ۹۳ به اجرا در می‌آید.
به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل عطاپور با بیان اینکه این طرح از ۱۵اسفند لغایت ۱۵ فروردین به اجرا در خواهد آمد گفت: اجرای این طرح هدف تعادل عرضه و تقاضا و تنظیم بازار، تامین مایحتاج عمومی مردم و جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها در سراسر استان دنبال می‌کند.
وی نظارت بر عرضه انواع میوه، آجیل و خشکبار، شیرینی‌جات، البسه و پوشاک، اقلام پروتئینی و برخی خدمات نظیر خدمات مسافربری، اماکن سیاحتی، اقامتگاه‌ها و رستوران‌های بین راهی را از جمله مهم‌ترین اولویت‌های کالایی و خدماتی بازرسان این سازمان در این ایام عنوان کرد و افزود: با برنامه ریزی‌های و زمان بندی‌های صورت گرفته، سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان نیز تاپاسی از شب آماده دریافت شکایات و گزارشات احتمالی شهروندان و اعزام بازرسان به محل خواهد بود.
وی افزود: برابر سنوات گذشته امسال نیز محل‌هایی درسطح شهر جهت دریافت شکایات و گزارشات مردمی در نظر گرفته می‌شود که جزئیات آن طی روزهای آتی به اطلاع شهروندان خواهد رسید.
عطاپور در پایان از کلیه بنگاه‌های اقتصادی استان درخواست کرد نسبت به رعایت قوانین نظام صنفی و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اهتمام جدی داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز