خبرگزاری کار ایران

اعلام آمادگی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برای شرکت در راهپیمایی یوم الله۲۲ بهمن

کد خبر : ۱۴۴۰۴۳

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در اطلاعیه‌ای اعلام کرده‌اند: همراه و همگام با تمامی اقشار ملت مسلمان وخداجوی ایران اسلامی، همچون سال‌های گذشته، با حضور گسترده خود در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن جلوه‌هایی از وحدت و یکپارچگی امّت آزاده و سرافراز را به نمایش می‌گذارند.

ایلنا: دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با انتشار اطلاعیه‌ای برای شرکت در راهپیمایی عظیم یوم الله۲۲ بهمن اعلام آمادگی کردند.
به گزارش ایلنا دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در این اطلاعیه ضمن گرامیداشت ایام ا… دهه مبارک فجر ویوم الله ۲۲بهمن روز «انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» اعلام کرده‌اند: همراه و همگام با تمامی اقشار ملت مسلمان وخداجوی ایران اسلامی، همچون سال‌های گذشته، با حضور گسترده خود در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن جلوه‌هایی از وحدت و یکپارچگی امّت آزاده و سرافراز را به نمایش می‌گذارند.
در بخش دیگری از این اطلاعیه با گرامی داشت یاد وخاطره آن روز‌ها تأکید کرده‌اند در راهپیمایی ۲۲ بهمن باردیگر با آرمانهای والای انقلاب اسلامی، امام راحل(ره) ومقام معظم رهبری تجدیدمیثاق کرده ومشت محکمی بردهان استکبارجهانخوار و هم پیمانانش خواهند زد.
بر اساس این اطلاعیه محل تجمع حرکت دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز چهارراه شهیدبهشتی بوده که از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه در آن شرکت خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز