خبرگزاری کار ایران

معاون منطقه آزاد ارس:

مجوز ترخیص خودروهای سواری خارجی از گمرک جلفا در منطقه آزاد ارس ابلاغ شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۷۹

۲۱ شرکت واردکننده خودرو در ارس فعالیت می‌کنند. / با دریافت این مجوز از این پس تمامی خودروهای وارداتی به کشوراز مبدا شمال غرب کشور درگمرک جلفا ترخیص و شماره گذاری خواهد شد.

ایلنا: معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد ارس گفت: مجوز ترخیص خودروهای خارجی از گمرک جلفا ابلاغ و ترخیص خودروهای وارداتی از گمرک جلفا آغاز می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا علیار راستگو اجرای این طرح را ظرفیت بزرگی برای شمال غرب کشور عنوان کرد و گفت: هم اکنون ۲۱ شرکت مجاز واردات خودروهای خارجی در این منطقه در حال فعالیت هستند و این طرح نقش بسزایی در توسعه و رونق اقتصادی منطقه ارس ایفا خواهد کرد.
وی با بیان اینکه با اعلام انتشار خبر ابلاغ مجوز ترخیص خودرو به گمرک منطقه آزاد ارس به طور فزاینده موجب خوشحالی و شادمانی اهالی این منطقه به ویژه سرمایه گذاران و فعالان تجاری و اقتصادی منطقه ازاد ارس شده است اظهار داشت: با دریافت این مجوز از این پس تمامی خودروهای وارداتی به کشوراز مبدا شمال غرب کشور درگمرک جلفا ترخیص و شماره گذاری خواهد شد.
به گفته وی پیش ازاین کار ترخیص و شماره گذاری خودروهای خارجی در گمرک سلفچگان انجام می‌شد که با توجه به بعد مسافت جذابیتی برای سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی و تجاری منطقه آزاد ارس نداشت.
راستگو درآمد حاصله از ترخیص خودرو‌های خارجی برای این منطقه را قابل توجه ذکر کرد و گفت: تا پایان امسال از هر دستگاه خودرو خارجی هفت و نیم درصد و ازسال آینده به مقدار۱۵ درصد از سود بازرگانی سهم سازمان منطقه آزاد ارس خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز