خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی:

بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ رابط فرهنگی آموزش و پرورش با کمیته امداد آذربایجان شرقی همکاری می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۶۶

حدود ۵۰۰ میلیارد ریال توسط خیرین استان به خصوص خیرین آموزش و پرورش به مددجویان این نهاد کمک شده که توانسته است حداقل نیازهای آنان را تامین کند.

ایلنا: رابطین فرهنگی نواحی ۵ گانه آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تبریز تجلیل شدند.
به گزارش خبرنگار ایلنا مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی در این آئین گفت: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ رابط فرهنگی آموزش و پرورش با کمیته امداد استان همکاری می‌کنند.
حسین دشتی افزود: از این تعداد ۶۹۲ نفر در شهرستان تبریز به دانش آموزان تحت حمایت خدمات فرهنگی ارائه می‌دهند.
وی خاطرنشان کرد: حدود ۵۰۰ میلیارد ریال توسط خیرین استان به خصوص خیرین آموزش و پرورش به مددجویان این نهاد کمک شده که توانسته است حداقل نیازهای آنان را تامین کند.
دشتی ادامه داد: در حال حاضر ۹ هزار معلم در آذربایجان شرقی حامی طرح اکرام کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.
وی با بیان اینکه ۷۰ هزار خانوار در سطح استان تحت حمایت این نهاد قرار دارند اظهار داشت: از این تعداد ۳۷ هزار خانوار به دلیل فوت سرپرست و ۳۰ هزار خانوار هم به علت از کار افتادگی سرپرست خانوار تحت حمایت قرار گرفته‌اند.
دشتی از تحت پوشش قرار گرفتن ۲۳ هزار دانش آموز و ۳ هزار دانشجو در استان خبر داد و یادآور شد: دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت از لحاظ سلامت روانی و جسمی در بهترین وضعیت قرار دارند و عزت نفس پیدا کرده‌اند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۴۰۰ خانوار در مناطق زلزله زده ارسباران از مساعدت این نهاد بهره‌مند شده‌اند تصریح کرد: مردم نیکوکار و خیر استان از طریق شماره حساب ۷۷۷ بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال به زلزله زدگان کمک کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز