خبرگزاری کار ایران

کمیته علمی و مدیریت راهبردی پسماندهای شهری تبریز تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۵۷

این کمیته در جلسه خود تدوین سند چشم انداز ۱۴۰۴ در بخش مدیریت پسماند‌ها را بررسی کرد.

ایلنا: با هدف تدوین سند چشم انداز ۱۴۰۴ در بخش مدیریت پسماند‌ها، کمیته علمی و مدیریت راهبردی پسماندهای شهری تبریز به ریاست مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز تشکیل شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز که ریاست این کمیته را بر عهده دارد در این جلسه گفت: این کمیته متشکل از اساتید دانشگاهی در حوزه محیط زیست و بهداشت محیط بوده در اولین جلسه کاری خود ضمن تاکید بر کاربردی ساختن مصوبات و همچنین تصمیمات اتخاذ شده در نشست‌های علمی و هم اندیشی بر تدوین چشم انداز آینده مدیریت پسماند در تبریز و برنامه‌های آتی تاکید کرد.
علیرضا اصغری با بیان این مطلب که اولویت کاری این کمیته بررسی راهکارهای علمی و عملی مدیریت پسماندهای شهری، تدوین سند چشم انداز و در ‌‌نهایت تعیین و ا. لویت بندی اهداف و برنامه‌های آتی و در ‌‌نهایت برنامه ریزی بر اساس طرح جامع مدیریت پسماند و سند چشم انداز است افزود: این کمیته در جلسات متعددی که برگزار خواهد کرد تا پایان بهار سال آینده سند چشم انداز ۱۴۰۴ مدیریت پسماند در شهر تبریز را ارایه خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز