خبرگزاری کار ایران

سرپرست جهادکشاورزی اهر:

۲ طرح کشاورزی و دامی در شهرستان اهر به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۱۲

طرح گوساله‌پرواری ۲۰۰ رأسی و طرح آبیاری تحت فشار به همین مناسبت افتتاح شدند.

ایلنا: سرپرست مدیریت جهادکشاورزی شهرستان اهر از بهره برداری دو طرح کشاورزی و دامی همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا احمد احمدی‌فر در حاشیه افتتاح این طرح‌ها در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: طرح گوساله‌پرواری ۲۰۰ رأسی در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع و با زیربنای یک هزار مترمربع با استفاده از تسهیلات اعطایی بانک کشاورزی و آورده سرمایه‌گذار با صرف هزینه‌ای معادل چهار میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
وی افزود: مبلغ ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال این طرح از محل تسهیلات اعطایی بانک کشاورزی و ۶۰۰ میلیون ریال از محل آورده سرمایه‌گذار تأمین شده است.
سرپرست مدیریت جهادکشاورزی شهرستان اهر اضافه کرد: همچنین به همین مناسبت طرح آبیاری تحت فشار که با نظارت جهادکشاورزی اهر و تسهیلات اعطایی به مرحله اجرا در آمده امروز افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه با افتتاح این طرح بیش از چهار هکتار از اراضی این منطقه به سیستم آبیاری تحت فشار مجهز شده است افزود: برای اجرای این طرح کشاورزی بالغ بر ۱۶۰ میلیون ریال هزینه شده که با بهره‌برداری بهینه از آن ضمن افزایش راندمان تولید و صرفه‌جویی در مصرف آب کشاورزی سالانه ۱۰۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی در اراضی تحت پوشش تولید می‌شود.
احمدی فر خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از این دو طرح کشاورزی و دامی زمینه برای اشتغال ۱۰ نفر فراهم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز