خبرگزاری کار ایران

اتاق فکر در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۱۰

ما باید شرایطی را فراهم کنیم تا کار‌شناسان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری با مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی با هم جلسات کار‌شناسی برگزار و نتایج آن را ارائه نمایند تا اقدامات لازم برای اجرایی شدن نتایج حاصله صورت پذیرد.

ایلنا: جلسه هم اندیشی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری با مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی به میزبانی اداره کل منابع طبیعی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی در این جلسه با بیان اینکه در عصر حاضر برای انجام کیفی فعالیت‌ها باید با دانش روز آشنا شویم، گفت: اکنون در تمامی زمینه‌ها علم و تکنولوژی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای نموده و برای رسیدن به اهداف سازمانی نیازمند استفاده از این امکانات هستیم.
سیروس داودی با بیان اینکه معتقدیم نقش تعامل با مراکز تحقیقاتی درعملیاتی نمودن فعالیت‌ها و اثر بخشی طرح‌ها مهم است، افزود: دستگاههای اجرایی ساختار خود را طوری طراحی نموده‌اند که بتوانند با حداقل امکانات و منابع در اختیار بیشترین بازدهی را داشته و از نظر کمی رشد نمایند و در صورت همکاری تنگاتنگ با مراکز تحقیقاتی و تبادل افکار و اطلاعات با دستیابی به علم و فن آوریهای نوین کیفیت پروژه‌ها نیز، افزایش خواهد یافت.
وی با پیشنهاد تشکیل اتاق فکر، گفت: ما باید شرایطی را فراهم کنیم تا کار‌شناسان هر دو دستگاه با هم جلسات کار‌شناسی برگزار و نتایج آن را ارائه نمایند تا اقدامات لازم برای اجرایی شدن نتایج حاصله صورت پذیرد.
داودی با اشاره به اهم فعالیتهای مطالعاتی و اجرایی این اداره کل، گفت: نیاز امروز اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، دستیابی به یافته‌های جدید در خصوص گیاهان داروئی قابل کشت در استان، راهکارهای اجرایی و عملیاتی برای توانمندسازی جوامع محلی در ارسباران، ایجاد کمربند سبز در حاشیه دریاچه ارومیه با توجه به معضلات زیست محیطی و همچنین تغییرات اقلیمی و مطالعه بر روی ظرفیت سنجی مراتع است.
رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه ضمن تاکید بر تعامل در سطح کار‌شناسی و مدیریتی، گفت: مطالعات انجام شده در گذشته و حال می‌تواند شروعی برای تداوم جلسات کار‌شناسی باشد.
حسن منیری فر با بیان اینکه کار‌شناسان مجربی را در زمینه جنگل، مرتع و آبخیزداری داریم، افزود: هر چقدر بتوانیم از نظرات کار‌شناسی برای انجام فعالیتهای اجرایی استفاده کنیم به‌‌ همان میزان پروژه‌های اجرایی از کمیت و کیفیت مطلوبی برخوردار خواهند شد.
در ادامه جلسه کار‌شناسان هر دو دستگاه نقطه نظرات خود را در جهت افزایش تعامل و تاثیر مباحثکار‌شناسی در پیشبرد مطلوب فعالیت‌ها را بیان و خواستار استمرار این جلسات با معرفی نمایندگان هر دو طرف شدند.
گفتنی است در خاتمه این جلسه مقرر شد نمایندگان هر دو اداره سریعاً انتخاب و معرفی شده و هر ماه یک جلسه با حضور کار‌شناسان برگزار و در رابطه با مشکلات، معضلات و تنگناهای بخش اجرا در زمینه جنگل، مرتع و آبخیزداری اظهار نظر کار‌شناسی با توجه به فن آوری‌ها و پیشرفتهای نوین علمی صورت پذیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز