خبرگزاری کار ایران

شرکت گاز آذربایجان شرقی دومین رتبه جذب مشترک جدید در سال جاری را به خود اختصاص داد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۹۳

تعداد مصرف کنندگان گاز آذربایجان شرقی به یک میلیون و ۲۱۲هزار مورد رسید.

ایلنا: مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: بر اساس گزارش شرکت ملّی گاز ایران منتهی به آذرماه سالجاری، شرکت گاز این استان امسال با تامین گاز بیش از ۶۱ هزار مشترک جدید در استان، رتبه دوم این شاخص را در کشور به خود اختصاص داده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا ولی ا… دینی با بیان اینکه شرکت گاز آذربایجان شرقی امسال با جذب ۶۱ هزار و ۴۱۴ مصرف کننده گاز طبیعی در استان تعداد مصرف کنندگان گاز به یک میلیون و ۲۱۲هزار مورد رسیده است اظهار داشت: امسال با ۸۷۹ کیلومتر شبکه، جریان گازمشترکین جدید گاز طبیعی در اقصی نقاط استان تامین شد.
وی ضمن تاکید بر لزوم مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی افزود: افزایش مصرف گاز به دلیل افزایش مصارف خانگی بوده که به دلیل اولویت تامین مصرف گاز خانوار‌ها در فصل سرد، احتمال محدودیت گاز در سایر مصرف کنندگان گاز وجود دارد.
مدیرعامل شرکت گاز استان یادآور شد: بیان نکات ایمنی اگر چه تکراری بوده ولی بروز حوادثناگوار نشان از سهل انگاری در بکارگیری این نکات می‌باشد لذا رسالت شرکت گاز تا به صفر رساندن آمار مرگ و میر ناشی از حوادثگازطبیعی ادامه داشته و در راستای نیل به این هدف، هیچ راهکاری به اندازه مشارکت و همراهی مردم اثرگذار نخواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز