خبرگزاری کار ایران

مدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

بازرسی‌ها در راستای احقاق حقوق کارگران ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۷۴

۵۹۲ هزار و ۳۷۲ نفر کارگر مشمول قانون کار در ۴۸ هزار و ۱۷۴ کارگاه مشمول تامین اجتماعی آذربایجان شرقی فعالیت و ۱۲ هزار نفر نیز از بیمه بیکاری استفاده می‌کنند.

ایلنا: مدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی خواستار فعال‌تر شدن جلسات کارگروه اشتغال استان شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا میراحد حسینی که در نشست تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و تعاون گران استان با استاندار آذربایجان شرقی سخن می‌گفت با اشاره به اهمیت برگزاری چنین جلساتی اظهار داشت: مدتی است در برگزاری جلسات این کارگروه وقفه ایجاد شده و با توجه به حساسیت موضوع اشتغال در جامعه ضروری است این جلسات با حضور شخص استاندار و به صورت متوالی برگزار شود.
وی با ارایه گزارشی از وضعیت بخش تعاون استان گفت: هم انون دو میلیون و ۱۹۶ هزار نفر از جمعیت استان عضو تعاونی‌های مختلف موجود در استان بوده و بیش از ۵۵۰ هزار نفر نیز در این بخش مشغول به کار هستند.
حسینی خاطرنشان کرد: در طول دو سال گذشته یک هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به تعاونی‌های استان پرداخت شده است.
وی آموزش مدیران تعاونی‌ها را یکی از سیاست‌های این اداره کل عنوان کرد و گفت: در سالجاری ۱۷۰ دوره آموزشی برای مدیران تعاونی‌ها برگزار شده است.
- بازرسی‌های انجام شده توسط بازرسان این اداره در راستای احقاق حقوق کارگران ادامه دارد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی همچنین تعداد کارگران مشمول قانون کار در استان را ۵۹۲ هزار و ۳۷۲ نفر عنوان کرد و گفت: این تعداد در ۴۸ هزار و ۱۷۴ کارگاه مشمول تامین اجتماعی آذربایجان شرقی فعالیت و ۱۲ هزار نفر نیز از بیمه بیکاری استفاده می‌کنند.
وی با اشاره به بازرسی‌های این اداره کل از کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی صنعتی افزود: ۱۶ هزار و ۵۷۸ بازرسی توسط بازرسان این اداره کل از کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی انجام شده و این بازرسی‌ها در راستای احقاق حقوق کارگران ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز