خبرگزاری کار ایران

تراکتور فینالیست شد

تراکتورسازی تبریز در جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور از حق فوتبال آذربایجان شرقی دفاع کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۹۸

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی صعود تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به فینال جام حذفی را تبریک گفت

ایلنا: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در پیامی صعود تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به فینال جام حذفی را به جامعه ورزشی، کادر فنی و مدیریتی، بازیکنان و تماشاگران تبریک گفت.
به گزارش " ایلنا " در پیام " سید محمد شروین اسبقیان " آمده است: بار دیگر پیروزی مقتدرانه تیم تراکتورسازی در جام حذفی و صعود به فینال جام حذفی باشگاه‌های کشور موجب شادی و مباهات جامعه ورزشی استان و هواداران تیم پرطرفدار تراکتورسازی تبریز گردید.
در ادامه این پیام اشاره شده است: بی‌تردید قهرمان واقعی رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال به طرفداران و هواداران باتعصب و با فرهنگ تیم فوتبال تراکتور سازی تعلق دارد که در شرایط سرد هوا، در کنار و همراه این تیم، نقش مهمی در موفقیت‌های آن ایفا کردند و در ادامه راه نیز نقش آنان در موفقیت‌های تیم تراکتورسازی در لیگ برترو آسیایی برجسته و تاثیرگذار خواهد بود.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در این پیام اظهار امیدواری کرد تا با حضور مقتدرانه تیم فوتبال تراکتورسازی در رقابت‌های لیگ بر‌تر و باشگاههای آسیا، ارتقای جایگاه فرهنگ و ورزش استان آذربایجان شرقی را شاهد باشیم.
اسبقیان در این پیام با تأکید بر اینکه تراکتورسازی تبریز در جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور از حق فوتبال آذربایجان شرقی دفاع کرد، یادآور شده است: حضور پرشور تماشاگران و حمایت های استاندار آذربایجانشرقی و مسئولین موجبات موفقیت و پیروزی تیم تراکتورسازی تبریز را فراهم آورد.
سید محمد شروین اسبقیان این موفقیت بی‌نظیر را به جامعه ورزشی و بازیکنان و کادر فنی تیم تراکتورسازی تبریز تبریک گفت و تصریح کرد: بی‌شک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز نماینده خوبی از فرهنگ و اخلاق آذربایجان می‌باشد و با حمایت طرفداران فهیم و پرشور خود نماینده‌ای شایسته برای ورزش استان درسطح اول فوتبال کشور است و با بردهای ارزشمند خود مثل همیشه دل مردم تبریز و آذربایجانشرقی و همه عاشقان این تیم را شاد کرده و حضور تیم تراکتورسازی در لیگ فوتبال باشگاههای آسیا از فوتبال آذربایجانشرقی و کشور دفاع کند.
وی ادامه داد: امید است موفقیت‌های تیم تراکتورسازی که نماد ورزش آذربایجانشرقی است همچنان ادامه داشته باشد و اوج شکوه درخشش و صعود تیم تراکتورسازی به مراحل بالا‌تر در لیگ فوتبال باشگاههای آسیا است چون توان و پتانسیل این رسیدن به این دستیابی را دارد.
لازم به ذکر است تیم فوتبال تراکتورسازی عصر امروز با پیروزی مقابل فولاد خوزستان به مرحله فینال جام حذفی رسید.
تراکتورسازی با نتیجه یک بر صفر مقابل حریف خود به پیروزی رسید. بعد از انتخاب تونی اولیویرا به عنوان سرمربی جدید تراکتورسازی این تیم در اولین بازی خود به پیروزی رسید. این بازی در سرمای ۸ درجه زیر صفر برگزار شد و تراکتورسازی با این برد حال و هوای این شهر را گرم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز