خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی:

بومی کردن اوقات فراغت و فعال کردن بخش‌های خصوصی و غیردولتی در بخش جوانان مدنظر است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۹۷

تغییرات اساسی در رویکردهای برنامه‌های فراغتی حوزه نوجوانان و جوانان در سال آینده صورت می‌گیرد.

ایلنا: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت: تغییرات رویکردی اساسی در برنامه‌های فراغتی حوزه نوجوانان و جوانان در سال آینده اجرایی خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا سید محمد شروین اسبقیان در جمع تشکل‌های مردم نهاد و سمن‌ها افزود: بومی کردن اوقات فراغت و فعال کردن بخش‌های خصوصی و غیردولتی مد نظر بخش جوانان است.
وی تأکید کرد: استفاده از پتانسیل استان جهت برنامه ریزی‌های فراغتی، استفاده از نوآوری‌ها در طرح‌های اوقات فراغت مشارکت دادن جوانان و خانواده در برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های فراغتی از اهم برنامه‌های در نظر گرفته شده در این زمینه در سال آینده است.
اسبقیان افزود: در این تغییر رویکردی بر تقاضامحوری به جای عرصه محوری برنامه‌های فراغتی، توجه به نشاط و شادابی و احساس لذت و رضایتمندی و همچنین از توجه اساسی به مناطق محروم و روستا‌ها را از عمده‌ترین تغییرات رویکردی در حوزه اوقات فراغت تاکید است.
وی تصریح کرد: سازکار‌ها و برنامه‌ها و اقدامات تمامی دستگاههای متولی اوقات فراغت تدوین و درسال آینده عملیاتی و اجرایی خواهد شد.
اسبقیان با بیان اینکه در این راستا حمایت دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان در خصوص بخش‌های غیردولتی و فعال در عرصه اوقات فراغت انجام خواهد شد گفت: برنامه‌های خاصی در این مورد به انجام خواهد رسید که به زودی اعلام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز