خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی:

جشنواره رضوی زینت‌بخش برنامه‌های حوزه فرهنگ و هنر است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۴۷

جشنواره امام رضا(ع) که امسال دوازدهمین دورهٔ آن برگزار خواهد شد زمینه‌ای را فراهم نموده است که همه‌ هنرمندان به نحوی در آن ایفای نقش کنند.

ایلنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، جشنواره رضوی را زینت‌بخش برنامه‌های حوزه فرهنگ و هنر عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا علی داننده با اشاره به برگزاری سالانه و مستمر جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) با گستره‌ بین‌المللی، اظهار داشت: انسان به طور فطری طالب انجام کارهای نیک و حرکت در مسیر الهی است و براین اساس هر اقدام و عملی که مبتنی بر آموزه‌های دینی و انسانی باشد موجب جلب و جذب وی و حرکت به سمت زندگی معنوی خواهد شد.
داننده گفت: مردم ایران اسلامی در زندگی فردی و اجتماعی خود پیوندی عمیق با آموزه‌های رضوی دارند و این جشنواره در تحکیم و تقویت این پیوند نقش دارد.
وی افزود: جشنواره امام رضا(ع) که امسال دوازدهمین دورهٔ آن برگزار خواهد شد زمینه‌ای را فراهم نموده است که همه‌ هنرمندان به نحوی در آن ایفای نقش کنند.
بر اساس این گزارش علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا پایان تیرماه ۱۳۹۳ در موضوعات زیارت(آداب و فرهنگ زیارت)، حرم مطهر رضوی و آثار و ابینه‌ها و امام‌زادگان، وقف، فرهنگ وقف، یاران و اصحاب حضرت امام رضا(ع)، جلوه‌های مشهد الرضا(ع)، زائران و مجاوران، شفایافتگان، شیفتگان و دلدادگان حضرت و جلوه‌های فرهنگ رضوی در خارج از کشور به دبیرخانه جشنواره واقع در تبریز، بلوار استاد شهریار، اول سربالایی ولی عصر، مجتمع فرهنگی و سینمایی ۲۲ بهمن تبریز ارسال نمایند.
جشنواره سراسری عکس رضوی با همکاری شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی، ‌ معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ‌ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) و دبیرخانه نمایندگی بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) در استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز