خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس آذربایجان شرقی:

۲۱۶ کلاس با زیربنای ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع در دهه فجر در آذربایجان شرقی افتتاح شد

کد خبر : ۱۴۲۴۰۴

اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان آذربایجان‌شرقی ارتباط تنگاتنگی با خیرین مدرسه ساز داشته و تاکنون ۳۶۰ میلیارد ریال توسط خیرین در ساخت فضاهای آموزشی، سالن ورزشی مدارس و تجهیزات کمک آموزشی کمک کرده‌اند.

ایلنا: مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان آذربایجان‌شرقی از بهره برداری از ۲۱۶ کلاس بازیربنای ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع همزمان با دهه فجر در این استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا علی آذرنژاد در مراسم افتتاح پروژه‌های شهرستان اهر گفت: این ۴۲ پروژه آموزشی و مدرسه با بیش از ۸۵ میلیارد ریال با مشارکت دولت و خیران به اجرا در آمده است.
وی افزود: امروز همزمان با سایر پروژه‌های قابل افتتاح ۹ مدرسه در سطح شهر و روستاهای بخش مرکزی اهر شامل مدرسه شهید زارع حصاری اهر، دو کلاسه سرقین، ۶ کلاسه دوشتور، ۶ کلاسه کردلر، نیز به بهره برداری می‌رسد.
آذرنژاد به نقش خیران در ساخت و توسعه اماکن آموزشی و امکانات جنبی مدارس اشاره کرد و افزود: خوشبختانه اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان آذربایجان‌شرقی ارتباط تنگاتنگی با خیرین مدرسه ساز داشته و تاکنون ۳۶۰ میلیارد ریال توسط خیرین در ساخت فضاهای آموزشی، سالن ورزشی مدارس و تجهیزات کمک آموزشی کمک کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز