خبرگزاری کار ایران

دومین مسابقه آشپزی طعمی نو برگزار شد

کد خبر : ۱۴۲۳۵۶

مسابقه آشپزی طعمی نو، دومین دوره مسابقه آشپزی ویژه بانوان تبریزی است که در ایام دهه فجر به همت روابط عمومی شهرداری منطقه ۷ تبریز برگزار می‌شود.

ایلنا: مسابقه آشپزی بانوان ویژه دهه فجر با عنوان طعمی نو در تالار کوثر شهرداری منطقه ۷ تبریز برگزار شد.
به گزارش ایلنا در این مسابقه هیات کار‌شناسی از سازمان فنی و حرفه‌ای، نفرات بر‌تر این مسابقه آشپزی را انتخاب کردند.
شهردار منطقه ۷ تبریز در شروع مسابقه با اشاره به نقش زنان در جامعه اسلامی گفت: حضور زنان در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی ریشه در تفکرات دینی و مذهبی آن‌ها دارد که این امر باعثپیشرفت زنان جامعه شده است.
گنجی خاطرنشان کرد: زنان جامعه اسلامی در تمامی زمینه‌ها شاخص هستند که در هنر خانه داری و آشپزی نیز به عنوان اسوه و نمونه هستند.
ایران آهور از اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز، نیز در این مراسم گفت: با توجه به اینکه نیمی از جمعیت جامعه ما را زنان تشکیل می‌دهند رسیدگی به امور بانوان و توسعه مسائل و برنامه‌های مربوط به آن‌ها باید در سرلوحه برنامه ریزی‌های کلان قرار گیرد.
اکرم حضرتی از دیگر اعضای شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت و جایگاه زنان از دیدگاه اسلام، حضور بانوان در عرصه هنری و علمی را از مهم‌ترین اصول پیشرفت و توسعه کشور دانست و گفت: با توجه به اینکه هدایت و تربیت فرزندان و سرمایه‌های کشور را زنان به عهده دارند رسیدگی به مسائل و کمبودهای بانوان می‌تواند نقش مهمی در پیشرفت و توسعه جامعه داشته باشد.
در پایان این مراسم از ۱۰ نفر که به سوالات طرح شده پاسخ صحیح داده بودند به یمن دهه فجر با اهداء جوایزی تقدیر شدند و همچنین هیات داوری پس از بررسی و انتخاب بهترین غذا‌ها و دسر‌ها و با اعلام رای نهایی، به ۲۲ نفر از برگزیدگان کارت هدیه و لوح تقدیر اهدا شد که از سه نفر از داوران مسابقه نیز تجلیل به عمل آمد.
گفتنی است مسابقه آشپزی طعمی نو، دومین دوره مسابقه آشپزی ویژه بانوان تبریزی است که در ایام دهه فجر به همت روابط عمومی شهرداری منطقه ۷ تبریز برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز