خبرگزاری کار ایران

استاد دانشگاه تبریز به عنوان خاک‌شناس ممتاز انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۶۱

انتخاب علی اصغر جعفرزاده، بنابر تصمیم هیئت مدیره انجمن علوم خاک ایران به دلیل زحمات این عضو هیات علمی دانشگاه تبریز در پیشبرد علم و دانش در این حوزه بوده است.

ایلنا: علی اصغر جعفرزاده، استاد دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز به عنوان خاک‌شناس ممتاز در سال ۱۳۹۲ انتخاب شد.
به گزارش ایلنا این انتخاب بنابر تصمیم هیئت مدیره انجمن علوم خاک ایران به دلیل زحمات این عضو هیات علمی دانشگاه تبریز در پیشبرد علم و دانش در این حوزه بوده است.
بر اساس این گزارش، در سیزدهمین کنگره علوم خاک ایران که در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، از وی در این کنگره تقدیر به عمل آمد.
علی اصغر جعفرزاده، استاد گروه خاک‌شناسی، مدرک دکتری خود را در رشته خاک‌شناسی از دانشگاه لندن انگلستان در سال ۱۳۷۰ دریافت کرده است.
بر اساس این گزارش، چاپ و انتشار بیش از ۵۰ مقاله در مجلات ISI، مجلات علمی - پژوهشی و ترویجی، ارائه بیش از ۶۵ مقاله در سمینارهای علمی داخلی و خارجی، همکاری و اجرای ۱۶ طرح تحقیقاتی، راهنمایی بیش از ۴۰ پایان نامه کار‌شناسی ارشد و ۹ رساله دکتری از جمله سوابق علمی و پژوهشی این استاد دانشگاه تبریز می‌باشد.
همین گزارش حاکی است، مشاور معاون پژوهشی، مدیر گروه خاک‌شناسی، معاون دانشجویی و فرهنگی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، معاون گروه خاک‌شناسی، عضو هیئت مدیره انجمن علوم خاک ایران، عضو شورای تحقیقات کشاورزی استان، عضو شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان، معاون تحصیلات تکمیلی و استاد نمونه کشوری در سال تحصیلی ۸۸-۷۸ از دیگر سوابق اجرایی و علمی این عضو هیات علمی بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز