خبرگزاری کار ایران

افتتاح ۶ پروژه در دهه مبارک فجر در شبکه تعاونی روستائی آذربایجان شرقی

کد خبر : ۱۴۱۷۴۶

غرف عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در شهرستان‌های هشترود، شبستر و هریس، دفتر کار شرکت تعاونی تولید می‌شو در شهرستان مرند، ساختمان واحد اعتباری شرکت تعاونی روستایی شیخ حسن و باسکول و سیلوی ذخیره سازی دامداران آذرشهر شهرستان تبریزو ساختمان اداری شهرستان هشترود از جمله پروژه‌های قابل افتتاح این سازمان در دهه مبارک فجر محسوب می‌شوند.

ایلنا: مدیر تعاون روستائی استان آذربایجان شرقی گفت: به مناسبت فرارسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی۶ پروژه در شبکه تعاونی روستائی استان آذربایجان شرقی افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا عبدالله محمدفام در گفتگو با خبرنگاران گفت: غرف عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در شهرستان‌های هشترود، شبستر و هریس، دفتر کار شرکت تعاونی تولید می‌شو در شهرستان مرند، ساختمان واحد اعتباری شرکت تعاونی روستایی شیخ حسن و باسکول و سیلوی ذخیره سازی دامداران آذرشهر شهرستان تبریزو ساختمان اداری شهرستان هشترود از جمله پروژه‌های قابل افتتاح این سازمان در دهه مبارک فجر محسوب می‌شوند. وی افزود: غرفه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و ساختمان اداری شهرستان هشترود با ۴۱۸م‌تر مربع زیربنا و با اعتبار ۱۶۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی در قالب کمک‌های فنی و اعتباری و یک میلیاردو ۵۴۰ میلیون ریال منابع داخلی اتحادیه تعاونی روستائی شهرستان هشترود احداثشده است.
محمدفام ادامه داد: احداثغرف عرضه مستقیم محصولات کشاورزی سیس در شهرستان شبستر و بخشایش در شهرستان هریس با مجموع ۵۰۸ متر مربع زیربنا و یک میلیارد و ۳۳۲ میلیون ریال تسهیلات کمک‌های فنی و اعتباری و یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال منابع داخلی اتحادیه تعاونی کشاورزی سیس و شرکت تعاونی روستائی بخشایش انجام گرفته است.
وی با بیان اینکه احداثدفتر کار شرکت تعاونی تولید می‌شو در شهرستان مرند در سطح ۱۰۰ مترمربع با اعتبار۵۰۰ میلیون ریال در قالب کمکهای بلاعوض دولتی و ۱۰۰ میلیون ریال منابع داخلی شرکت و ساختمان واحد اعتباری، سیلوی ذخیره سازی و باسکول شرکت تعاونی کشاورزی دامداران آذرشهر در حجم ۳۰۰مترمربع با اعتبار۷۰۰میلیون ریال تسهیلات بانکی و چهار میلیارد ریال منابع داخلی شرکت انجام گرفته پیش بینی کرد با بهره برداری از این پروژه‌ها برای ۱۹ نفر در سطح استان اشتغال ایجاد نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز