خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

۴۰۳ طرح عمرانی، صنعتی و کشاورزی در دهه فجر امسال در آذربایجان شرقی به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۶۷

برای اجرای این طرح‌ها در مجموع بالغ بر هشت هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

ایلنا: معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از افتتاح ۴۰۳ طرح عمرانی، صنعتی و کشاورزی در ایام دهه فجر امسال در سطح استان خبر داد.
به گزارش " ایلنا "، " محمدصادق پورمهدی " اظهار داشت: برای اجرای این طرح‌ها در مجموع بالغ بر هشت هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی تعداد طرح‌های عمرانی قابل افتتاح استان در دهه فجر را ۳۷۵ طرح اعلام کرد و افزود: اعتبار این تعداد طرح که از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای تامین شده، بیش از هفت هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال است.
" پورمهدی " با اعلام اینکه طرح‌های مزبور در بخش‌های مختلف عمرانی از قبیل گازرسانی، راه روستایی، مسکن، بهسازی روستایی، سالن ورزشی و مراکز آموزشی اجرا شده است، افزود: هزاران واحد مسکن مهر، ساختمان پارک علم و فناوری استان و طرح تولید بنزین در پالایشگاه تبریز از جمله طرح‌هایی است که در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی همچنین از افتتاح ۱۸ طرح صنعتی و ۱۰ طرح کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۷۹۰ میلیارد ریال خبر داد و افزود: عمده این طرح‌ها توسط بخش خصوصی اجرا و آماده افتتاح شده است.
" پورمهدی " با بیان اینکه شهرستان‌های تبریز، میانه و بستان‌آباد بیشترین تعداد طرح‌های قابل افتتاح را دارا هستند، افزود: ۷۶ طرح عمرانی در شهرستان تبریز، ۴۶ طرح در میانه و ۳۴ طرح در بستان‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با تاکید بر پاسخگو بودن مسوولان در مقابل مردم، افزود: قطعا مردم به مشکلات دولت واقف هستند و انتظار دارند که مسوولان با صداقت و راستگویی با آن‌ها برخورد کنند.
وی همچنین رسانه‌ها را یکی از راه‌های ارتباطی مردم و مسوولان دانست و به مسوولان توصیه کرد از ظرفیت رسانه برای پاسخگویی به مردم و رسیدگی به مشکلات غافل نشوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز