خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی:

بر مدال آوری بیلیارد آذربایجان شرقی در رقابت‌های آسیایی تمرکز کرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۶۶

فرهنگ سازی صحیح در راس امور قرار دارد.

ایلنا: مدیر کل اداره ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت: بر مدال آوری بیلیارد آذربایجان شرقی در رقابتهای آسیایی تمرکز کرده‌ایم.
به گزارش خبرنگار ایلنا سید محمد شروین اسبقیان در مجمع انتخابات هیات بولینگ و بیلیارد استان با اشاره به توزیع ۶۸ مدال رنگارنگ در رشته‌های زیرمجموعه بولینگ و بیلیارد گفت: بولینگ و بیلیارد در بازی‌های آسیایی در مجموع دو رشته صاحب ۶۸ مدال شامل ۳۲ مدال در رشته‌های بیلیاردی و ۳۶ مدال در رشته‌های بولینگ است که به طور طبیعی این حجم زیاد از توزیع مدال در این رشته‌ها، یکی از فاکتور‌ها و عواملی است که می‌تواند باعثشود به این رشته در استان توجه بیشتری شود و سرمایه گذاری‌های خوبی در این رشته برای ورود ورزشکاران استان به بازیهای آسیایی کره جنوبی و رقابتهای آسیایی و جهانی انجام داد.
اسبقیان در خصوص توسعه این رشته در استان گفت: در اولین گام باید بخش توسعه همگانی آن روند حرکتی خود را آغاز کند و در دومین گام ساخت سالنهای بیلیارد در سطح استان توسط شهرداری‌ها بوده و هیات نیز مربیان این مکان‌ها را تامین خواهد کرد و در سومین گام ورود این رشته به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی است.
وی گفت: توجه ویژه به حوزه‌های فرهنگی، استعدادیابی، آموزش و امورشهرستان‌ها را اولویت‌های مهم کاری در ۴ سال آینده خواهد بود.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی خاطرنشان کرد: در ۴ سال اینده شاخصهای دیگری نیز خواهد بود که از آن جمله می‌توان به توسعه منابع مالی، رفتار سازمانی، نیروی انسانی، پرورش مربیان جدید و با علم روز دنیا، توسعه نرام افزاری و سخت افزاری، توسعه مسائل فرهنگی و همگانی و علمی و پژوهشی در هیات خواهد بود.
اسبقیان در خصوص باشگاههای خصوصی گفت: باشگاههای بیلیارد و بولینگ در استان بازوان اجرایی و مهمی برای هیات در سطح استان هستند و برای ارتقاء کمی و کیفی باشگاه‌ها تلاش خواهیم کرد و بر خلاف دیدگاه برخی افراد باشگاه‌ها به محیط معنوی و دینی و فرهنگی تبدیل شده و می‌شوند.
وی افزود: فرهنگ سازی صحیح در ورزش بیلیارد و بولینگ آذربایجانشرقی در راس برنامه‌های هیات قرار دارد.
اسبقیان تصریح کرد: در زمینه فرهنگی سازی صحیح ورزش بیلیارد در آذربایجانشرقی در بین احاد جامعه و همگانی کردن این رشته در استان که یکی از رشته‌های مفرح و جذاب و پرطرفدار ورزشی است کارهای پژوهشی و تحقیقاتی متعددی در دستور کار هیات قرار دارد.
وی افزود: در این زمینه نیز جنبه‌های دینی، مذهبی، روانی و اجتماعی ورزش بیلیارد و نقطه نظرات علماء و مراجع عظام و سایر نظران جامعه‌شناسی و روان‌شناسی مد نظر خواهد بود.
اسبقیان تصریح کرد: سعی خواهیم کرد با ایجاد تعامل بین نهادهای ذیربط شاهد رفع مشکلات موجود باشگاههای بیلیارد در سطح استان باشیم و موسسین و مدیران باشگاههای بیلیارد آذربایجانشرقی باید دقیقا ضوابط و مقررات اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون را رعایت و در اجرای آن اهتمام بیشتری داشته باشند.
لازم به ذکر است مجمع انتخاباتی هیأت بولینگ و بیلیارد آذربایجان شرقی با حضور هاشم اسکندری رییس فدراسیون بولینگ و بیلیارد کشور و نائب رییسی سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی برگزار شد و ایوب ظهیری تنها کاندیدای حاضر در این مجمع با ۱۷ رأی از ۱۸ رأی اعضا به مدت چهار سال به سمت ریاست این هیأت انتخاب شد.
سه نفر برای حضور در این انتخابات اعلام آمادگی کرده بودند که یکی از آن‌ها قبل از برگزاری مجمع انصراف خود را اعلام کرده بود و از دو کاندیدای دیگر یکی از آن‌ها در مجمع انتخاباتی حاضر نشد و تنها ایوب ظهیری که پیش از این سرپرستی هیأت را بر عهده داشت، در مجمع انتخاباتی حضور یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز