خبرگزاری کار ایران

نخستین جلسه شورای راهبردی توسعه فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۰۳

شورای راهبردی فرهنگی و اجتماعی را اتاق فکری است که با استفاده از ظرفیت‌های اساتید متخصص و مدیران مجرب، با روش بحثو گفت‌و‌گو و بارش فکری در سطحی فرابخشی به بررسی مسائل و موضوعات شهری از منظر اجتماعی و فرهنگی در سطوح راهبردی، آینده پژوهی و تصمیم‌سازی می‌پردازد.

ایلنا: با همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریزاولین جلسه شورای راهبردی توسعه فرهنگی، اجتماعی شهرداری کلانشهررتبریز با حضور اساتید، پژوهشگران اجتماعی، فرهیختگان، کار‌شناسان فن و متخصصان علمی و اجرایی برگزار شد.
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کلانشهر تبریز در این جلسه گفت: مدیریت شهری نیازمند آنست که با استفاده از تجربیات اساتید، پژوهشگران اجتماعی، فرهیختگان، آگاهان اجرایی، متخصصان علمی واجرایی و مدیران آشنای به مسایل شهری، برای موضوعات شهروندی تبریز برنامه ریزی نماید. در این راستا و با توجه به ماموریت و وظایف معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری کلانشهر تبریز، به منظور سیاستگذاری، ساماندهی، هدایت، نظارت و ایجاد هماهنگی بر کلیه امور فرهنگی و اجتماعی به ویژه آموزش، تعلیمات وتبلیغات عمومی در جهت بسط وگسترش فرهنگ شهر نشینی و شهروند مداری در بین شهروندان تبریز با تکیه بر اصول وآموزههای فرهنگ اسلامی وایرانی و توجه به ارزشهای اخلاقی بومی شورای راهبردی توسعه فرهنگی، اجتماعی شهرداری کلانشهر تبریز تشکیل می‌شود تا با همفکری به استنتاج گزاره‌های راهبردی با قابلیت کاربردی در مدیریت شهری مبادرت نماید.
حجت الاسلام احمد حمیدی خاطرنشان کرد: شورای راهبردی فرهنگی و اجتماعی اتاق فکری است که با استفاده از ظرفیت‌های اساتید متخصص و مدیران مجرب، با روش بحثو گفت‌و‌گو و بارش فکری در سطحی فرابخشی به بررسی مسائل و موضوعات شهری از منظر اجتماعی و فرهنگی در سطوح راهبردی، آینده پژوهی و تصمیم‌سازی می‌پردازد.
وی با اشاره به وظایف این شورا گفت: تدوین سندهای راهبردی فرهنگی و اجتماعی کلانشهر تبریز، تدوین نظام موضوعات و مسائل فرهنگی و اجتماعی شهر تبریز و اولویت‌بندی آن‌ها، ارائه پیشنهاداتی راهبردی و یا کاربردی جهت رفع و مدیریت مسائل فرهنگی و اجتماعی شهرتبریز، رصد فرابخشی شهر تبریز از منظر اجتماعی و فرهنگی، با تکیه بر تجارب و دانش اعضا و نیز پروژه‌های انجام گرفته، آینده پژوهشی و ارائه سناریوهای محتمل برای شهرتبریزدر حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی، ارائه مشاوره‌های موضعی و موضوعی به مدیران شهری از مناظر فرهنگی و اجتماعی را از جمله این وظایف است.
شایان ذکر است مدیرکل صدا وسیمای استان، مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی، مدیر حوزه علمیه، مدیر حوزه هنری، رئیس بسیج اساتیداستان، مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری، مدیر مرکز علمی کاربردی شهرداری، رئیس امور فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی، اساتید، پژوهشگران اجتماعی، کار‌شناسان فن و متخصصان علمی و اجرایی به عنوان اعضای شورای راهبردی فرهنگی، اجتماعی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز در این جلسه حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز