خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

تامین نیازهای اساسی جامعه در گرو فراهم نمودن زمینه اشتغال است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۸۵

در بحثاشتغال باید فضایی فراهم گردد تا همه کار کنند و باید همه را متوجه این فضا کنیم تا انگیزه و علاقه را در مردم ایجاد کنیم.

ایلنا: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: با فراهم نمودن زمینه اشتغال نیازهای اساسی جامعه تامین خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، میر احد حسینی در گفتگو با خبرنگاران افزود: افزایش تولید و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های خالی واحدهای تولیدی را در جهت رونق اشتغال و ارائه خدمات به آحاد مردم موثر است.
وی با تاکید بر کار جمعی تصریح کرد: در بحثاشتغال باید فضایی فراهم گردد تا همه کار کنند و باید همه را متوجه این فضا کنیم تا انگیزه و علاقه را در مردم ایجاد کنیم.
حسینی با بیان موانع تولید و سرمایه گذاری افزود: باید قوانین و مقررات دست و پا گیر را کاهش پیدا کند تا مانع تولید و سرمایه گذاری نشود، چرا که اگر سرمایه گذاری صورت گیرد نرخ اشتغال نیز ارتقاء خواهد یافت.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت‌های بالای این استان در توسعه اشتغال و سرمایه گذاری، افزود: آذربایجان شرقی دارای منابع سرشاری است و با غیرت و توان بالایی که در مردم وجود دارد باید با تلاش بیشتر و اراده بالا همت کنیم، چراکه برای پیشبرد اهداف عالی نظام و ایجاد جامعه‌ای آباد و نیز فراهم نمودن رفاه نیازمند اشتغال و تلاش جمعی در سطح استان هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز