خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار در آذربایجان شرقی؛

طرح صبحی با مسواک در مدارس شهرستان ملکان اجرا می‌شود

کد خبر : ۱۳۹۶۶۰

این طرح که به منظور نهادینه کردن استفاده از مسواک از دوران کودکی ومقطع ابتدائی اجرا می‌شود که اثرات بسیار مطلوبی را به همراه داشته است.

ایلنا: مدیر آموزش وپرورش ملکان از اجرای طرح صبحی با مسواک در مدارس این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمدعلی حسن‌پور با بیان اینکه این طرح برای نخستین بار در آذربایجان شرقی در مدارس این شهرستان اجرایی شده است گفت: این طرح که به منظور نهادینه کردن استفاده از مسواک از دوران کودکی ومقطع ابتدائی اجرا می‌شود که اثرات بسیار مطلوبی را به همراه داشته است.
وی افزود: این طرح منجر به نهادینه استفاده از مسواک در خانواده‌ها نیز شده به طوری که دانش آموزان این فرهنگ را به سایر بستگان نیز انتقال داده وآن‌ها نیز اقدام به مسواک زدن می‌کنند.
حسن‌پور خاطرنشان کرد: دایر کردن ایستگاه مسواک در مدارس، تهیه مسواک وخمیردندان برای دانش آموزان وآموزش صحیح مسواک زدن از اقدامات مهمی است که در این طرح انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه یکی از دیگر از مزایای این طرح خوردن صبحانه قبل از ورود به مدرسه است خاطرنشان کرد: طبق توافق انجام یافته با اولیاء دانش آموزان آن‌ها نظارت لازم را در این زمینه دارند وهیچ دانش آموزی بدون خوردن صبحانه در مدرسه حاضر نمی‌شود.
مدیر آموزش وپرورش ملکان افزود: اولویت در اجرای این طرح مدارس محروم ودورافتاده روستایی است ونتایج خوب آن به مناطق ونواحی دیگر نیز قابل تعمیم وانتقال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز