خبرگزاری کار ایران

بخش قارمان به بخش جوایز دومین جشنواره موسیقی فجر مقامی اضافه شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۵۰

این اقدام به دنیال درخواست‌های متعدد صورت گرفته از سوی انجمن صنفی ایفاگران موسیقی آذربایجان و شماری از فعالان موسیقی، شرکت کنندگان و نیز نفرات برگزیده جشنواره پیشین صورت گرفته است.

ایلنا: مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز و دبیر دومین جشنوراه موسیقی فجر مقامی از اضافه شدن ساز قارمان به بخش مسابقه این جشنواره خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا سیدرضا علوی گفت: این اقدام به دنیال درخواست‌های متعدد صورت گرفته از سوی انجمن صنفی ایفاگران موسیقی آذربایجان و شماری از فعالان موسیقی، شرکت کنندگان و نیز نفرات برگزیده جشنواره پیشین صورت گرفته است.
وی افزود: پیش از این این ساز به دلیل برخی ملاحظات نظیر بودجه پیش بینی شده برای جشنواره در فراخوان جذب آثار لحاظ نشده بود که نظر به مطالبه شمار متعددی از هنرمنددان و اهمیت حفظ این ساز اصیل و مهم در موسیقی مقامی، ساز قارمان به بخش مسابقه جشنوراه اضافه شد.
علوی خاطرنشان کرد: نفرات برگزیده این بخش هرکدام به ترتیب ۱۰، پنج و سه میلیون ریال برای نفرات اول تا سوم دریافت خواهند کرد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز یادآور شد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به نشانی دبیرخانه این جشنواره، واقع در تبریز، خیابان ارتش جنوبی، چهارراه باغشمال، کوچه حاج رضا، بن بست علی مسیو، خانه ختایی(خانه هنرمندان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز)، ارسال نمایند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۶۴۰۸۹ تماس حاصل نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز