خبرگزاری کار ایران

علی‌رغم تلاش آتش‌نشانان تبریز؛

پیرمرد ۷۵ ساله تبریزی در میان شعله‌های آتش جان باخت

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۸۲

به گفته همسایه‌ها، این پیرمرد به تنهایی زندگی می‌کرد و در منزل خود ضایعات کاغذ نگهداری می‌کرد.

ایلنا: در پی وقوع یک حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان حجتی شهر تبریز، پیرمرد ۷۵ ساله در میان شعله‌های آتش جان باخت.
به گزارش خبرنگار ایلنا مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تبریز با اعلام این خبر گفت: این حادثه در ساعت ۱:۵۵ بامداد دیروز - ۴ بهمن - گزارش شد، و طی آن آتش نشانان مستقر در ایستگاه شماره ۱۶ به محل اعزام شدند.
برهان افزود: بعد از یک و نیم ساعت عملیات امداد و نجات در ساعت ۳:۳۰ بامداد، متاسفانه آتش نشانان موفق به نجات این پیرمرد نشدند.
وی یادآور شد: به گفته همسایه‌ها، این پیرمرد به تنهایی زندگی می‌کرد و در منزل خود ضایعات کاغذ نگهداری می‌کرد.
برهان با بیان اینکه هنوز علت قطعی این آتش سوزی مشخص نیست ادامه داد: طبق بررسی‌های اولیه صورت گرفته از محل، امکان دارد آتش سوزی به خاطر واژگون شدن چراغ والور موجود در خانه که برای گرم کردن خانه از آن استفاده می‌شد، صورت گرفته باشد.
حبیب حسینقلی‌زاده مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ آذربایجانشرقی نیز با تائید این خبر گفت: به تشخیص تکنسین‌های اعزامی اورژانس به محل، این پیرمرد ابتدا، به علت دود ناشی از آتش سوزی خفه شده و سپس در میان شعله‌های آتش جان باخته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز