خبرگزاری کار ایران

گمشدگان دریاچه ارومیه نجات یافتند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۲۶

امدادگران جمعیت هلال احمر برای یافتن گمشدگان دریاچه ارومیه تلاش بی‌وقفه‌ای داشتند که خوشبختانه برابر اطلاع واصله در ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه گمشدگان خودرا به روستای قبچاق رسانده ونجات یافته‌اند.

ایلنا: در پی تماس تلفنی با پایگاه امدادی خورخور جمعیت هلال احمراسکو واقع درمحور تبریز - ارومیه مبنی بر گرفتاری ۳ نفر از هموطنان در لجنزارهای دریاچه ارومیه به علت گم کردن مسیر، بلافاصله امدادگران جمعیت هلال احمرپایگاههای گمیچی و خورخوراسکودست بکار شدند.
به گزارش خبرنگار ایلنا رئیس جمعیت هلال احمر اسکو با اعلام این خبر گفت: برابر اطلاع حاصله از آخرین تماس تلفنی با گمشدگان، این ۳ نفر حوالی ساعت ۱۱ صبح از مسیر وایقان وارد محدوده دریاچه ارومیه شده و با پای پیاده قریب به ۵ ساعت به طرف جزیره اسلامی حرکت کرده‌اند.
میر یحیی میر ابراهیم‌زاده ادامه داد: حوالی ساعت ۱۷ وسی دقیقه نامبردگان با پایگاه فصلی خورخور جمعیت هلال احمر اسکو تماس گرفته ودر خواست کمک کردندکه علاوه بر امدادگران پایگاههای گمیچی و خورخور اسکو تیمهای امدادی پایگاههای سهند و عون بن علی از تبریز به منطقه اعزام شده‌اند و با بهره گیری از ۴ دستگاه خودرو و یک‌دستگاه خودرو آرگو در تلاش برای یافتن افراد گمشده بوده‌اند.
به گفته وی خارج از دسترس بودن تلفن همراه گمشدگان کار رابرای امدادگران سخت کرده است.
همین گزارش حاکی است امدادگران جمعیت هلال احمر برای یافتن گمشدگان دریاچه ارومیه تلاش بی‌وقفه‌ای داشتند که خوشبختانه برابر اطلاع واصله در ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه گمشدگان خودرا به روستای قبچاق رسانده ونجات یافته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز