خبرگزاری کار ایران

گسترش فولاد از پرسپولیس در یادگار امام(ره) تبریز میزبانی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۹۵

داوران دیدارهای سه شنبه گسترش فولاد و تراکتورسازی مشخص شدند.

ایلنا: دیدار گسترش فولاد و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار خواهد شد.
به گزارش ایلنا بر این اساس دیدار گسترش فولاد و پرسپولیس از هفته بیست و چهارم لیگ بر‌تر از ساعت ۱۴:۳۰ روز سه شنبه در وزشگاه یادگار امام برگزار می‌شود.
گفتنی است تراکتور سازی دیگر نماینده استان در همین روز از سری رقابت‌های جام حذفی و از مرحله یک چهارم نهایی در ورزشگاه تختی تهران می‌ه‌مان راه آهن سورینت خواهد بود.
داوران دیدار تیم‌های گسترش فولاد تبریز و پرسپولیس تهران از چارچوب بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ بر‌تر و همچنین دیدار راه آهن تهران و تراکتورسازی تبریز از سری رقابتهای جام حذفی فوتبال کشور مشخص شدند.
هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ بر‌تر باشگاه‌های کشور روز سه شنبه اول بهمن آغاز می‌شود و طی آن در یکی از بازی‌های مهم تیم گسترش فولاد تبریز به دیدار تیم مدعی پرسپولیس می‌رود.
در همین روز تیم از سری رقابتهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور نیز تیم تراکتورسازی تبریز در تهران می‌ه‌مان تیم راه آهن تهران خواهد بود.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران قضاوت کننده در این بازی‌ها را اعلام کرد که بر این اساس دیدار تیم‌های گسترش فولاد تبریز و پرسپولیس تهران را محمدرضا اکبریان قضاوت خواهد کرد.
در این بازی اکبریان را در امر قضاوت آرمان اسعدی و حمید غمزه یاری خواهند کرد.
همچنین محمد ملکی داور چهار م این دیدار است و حسین خوشخوان هم بر کار تیم داوری نظارت خواهد داشت.
دیدار تیم‌های راه آهن تهران و تراکتورسازی تبریز نیز با سوت احمد صالحی آغاز خواهد شد. در این بازی صالحی را بابک داوری و بهرام کیانی به عنوان کمک داور همراهی خواهند کرد.
سیدمهدی سیدعلی به عنوان داور چهارم و علی خسروی به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور خواهند داشت.
بازی دو تیم راه آهن تهران و تراکتورسازی تبریز از چارچوب دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور روز سه شنبه در ورزشگاه تختی تهران به انجام می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز