خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی:

کارخانجات تولید خوراک دام آذربایجان شرقی رتبه بندی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۴۸

پیشرفت‌های جدی، اساسی و پایدار در حوزه تشکل‌های علوم صنایع غذایی، کشاورزی و دامی صورت گرفته و باید با تعامل وهمدلی تمامی نیروهای متخصص و با تجربه بخش به جایی برسیم تا تمام نیازهای داخل کشور تأمین و لازمه آن خودکفایی در غذا است و بدیهی است که تشکل‌هایی که در یک زمینه تخصصی فعالیت دارند باید با هم هماهنگ و از سلیقه‌ای عمل کردن پرهیز و با توسعه تعامل، راه را برای رسین به اهداف ملی در این زمینه فراهم نمایند.

ایلنا: رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: ضروری است کیفیت محصولات تولیدی کارخانجات خوراک دام و طیور، بطور ویژه مورد توجه قرار گیرد و در این راستا، رتبه بندی کارخانجات تولید خوراک دام درحمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی اجرایی شده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا مسعود محمدیان در گفتگو با خبرنگاران افزود: پیشرفت‌های جدی، اساسی و پایدار در حوزه تشکل‌های علوم صنایع غذایی، کشاورزی و دامی صورت گرفته و باید با تعامل وهمدلی تمامی نیروهای متخصص و با تجربه بخش به جایی برسیم تا تمام نیازهای داخل کشور تأمین و لازمه آن خودکفایی در غذا است و بدیهی است که تشکل‌هایی که در یک زمینه تخصصی فعالیت دارند باید با هم هماهنگ و از سلیقه‌ای عمل کردن پرهیز و با توسعه تعامل، راه را برای رسین به اهداف ملی در این زمینه فراهم نمایند.
وی تاکید کرد: در راستای تحقق اهداف برنامه ملی توسعه بخش کشاورزی، استفاده بهینه از منابع موجود، جلوگیری از عرضه محصول نامرغوب به بازار مصرف، حمایت مستقیم از بهره برداران بخش دامی و همچنین ارتقا کیفی محصول تولیدی خوراک دام در استان، درحال حاضر و طبق برنامه درحال اجرا در تمامی مراکز تولید خوراک دام استان، رتبه بندی اعمال و اولویت تولید خوراک دام با مراکزی است که درچارچوب رتبه بندی در ردیف‌های مطلوب قرار می‌گیرند.
محمدیان افزود: هرچند مشکلات مربوط به نهاده‌ها و نحوه توزیع آن کندی روند اعمال مدیریت صحیح بر اجرای آن را سبب گردیده بود ولی سازمان از تمامی اهرم‌های لازم جهت تحقق حمایت از تولید کنندگان استفاده و بر آن تاکید ورزیده است.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه اهمیت سالم سازی وکیفیت خوراک دام در ایمنی غذایی انسان‌ها و تامین امنیت غذایی بر کسی پوشیده نیست گفت: ضروری است کیفیت محصولات تولیدی کارخانجات خوراک دام و طیور، به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: در رتبه بندی اجرایی، توسعه تکنولوژی و استفاده از مباحثنوین علمی برای بهبود عملکرد کارخانجات عضو مدنظر بوده تا در مرحله اول با رتبه بندی کارخانجات خوراک دام و طیور در استان و در مرحله دوم با افزایش سطح دوره‌های آموزشی باحضور اساتید برجسته این صنعت، علاوه بر ارتقاء دانش مدیریتی، کار‌شناسان فعال این حوزه را پویا‌تر ساخته و ضمن ارتقاء کمی سطح خطوط تولید کارخانجات براساس تکنولوژی بر‌تر روز، به پیشرفت کیفی این صنعت در استان کمک تا زمینه لازم رشد کیفی و کمی محصولات دامی امکان پذیر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز