خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

حمایت جدی دولت از شهرداری‌ها ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۴۱

شهرداری به تنهایی قادر به پاسخگویی به تمامی نیاز‌ها و مطالبات شهروندان نیست

ایلنا: شهردار تبریز خواستار اعمال حمایت‌های عملی و اعطای کمک‌های دولتی در حوزه مدیریت شهری به منظور ارتقای سطح خدمات رسانی به شهروندان از طریق این نهاد مدنی و عمومی شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی در نشست این هفته خود با مدیران شهرداری تبریز با تأکید بر اینکه شهرداری به تنهایی قادر به پاسخگویی به تمامی نیاز‌ها و مطالبات شهروندان نیست خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات شهری بدون همکاری و حمایت‌های دولت قابل حل نیستند و مدیریت شهری نیازمند کمک دولت در پاسخگویی مطلوب به مطالبات متنوع شهر و شهروندان است.
شهردار تبریز خود با اشاره به حجم بالای مطالبات شهروندان از شهرداری و وظایف محوله به این مجموعه خاطرنشان کرد: خدمات و مسوولیت‌هایی چون حمل و نقل درون شهری، مسایل فرهنگی و اجتماعی، توجه به امر احیا و بازسازی بافت‌های فرسوده شهری، ساماندهی حاشیه نشینی، توسعه فضای سبز شهری، مسیرگشایی و ده‌ها موضوع دیگر اگرچه بر عهده شهرداری قرار گرفته با این حال پاسخگویی مناسب به این مطالبات جز با همراهی و حمایت‌های دولت و تخصیص اعتبارات و بودجه‌های لازم امکان پذیر نخواهد بود چراکه اعتبارات و بودجه‌های شهرداری کفاف این حجم از نیاز‌ها و مطالبات را نمی‌دهد.
نجفی در عین حال از تلاش شهرداری تبریز برای پی گیری جدی مطالبات و نیازهای اعتباری و حمایتی این مجموعه از کانال دولت و مجلس خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز