خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشگاه تبریز منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۸۳

با حکم وزیر علوم، دکتر محمدرضا پورمحمدی جایگزین پرویز آژیده شد. / عضو هیات علمی و استاد رشته برنامه ریزی شهری و منطقه‌ای دانشگاه تبریز است و در گذشته ریاست دانشگاه تبریز را عهده دار بوده است.

ایلنا: رضا فرجی دانا، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی محمدرضا پورمحمدی را به سمت سرپرست تبریز منصوب کرد.
به گزارش ایلنا، در حکم ابلاغی وزیر علوم به سرپرست دانشگاه تبریز آمده است: امید است با توکل به خداوند سبحان، مأموریت و وظایف سرپرستی دانشگاه تبریز را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب به انجام رسانید و با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمایید.
پورمحمدی عضو هیات علمی و استاد رشته برنامه ریزی شهری و منطقه‌ای دانشگاه تبریز است و در گذشته ریاست دانشگاه تبریز را عهده دار بوده است.
وزیر علوم در نامه جداگانه‌ای از خدمات دکتر پرویز آژیده رئیس سابق دانشگاه تبریز نیز قدردانی کرده است.
پورمحمدی در دوران دولت دوم اصلاحات و زمانی که تعیین روسای دانشگاه با پیشنهاد و رای اعضای هیئت علمی مطرح شده بود با کسب اکثریت مطلق آرای اعضای هیئت علمی این دانشگاه به این سمت انتخاب شده بود.

مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید دانشگاه تبریز هفته آینده انجام می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز