خبرگزاری کار ایران

قالب جدید پایگاه خبری شهریار و سایت انگلیسی شهرداری تبریز رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۴۶

صادق نجفی شهردار تبریز از روابط عمومی شهرداری تبریزبازدید کرد

ایلنا: شهردار تبریز در حاشیه رونمایی از قالب جدید خبرگزاری شهریار وسایت انگلیسی شهرداری تبریز، با حضور در اداره روابط عمومی و بین الملل شهرداری، از واحد‌ها و بخش‌های تابعه این اداره بازدید کرد.
به گزارش صادق نجفی صبح امروز ضمن بازدید از روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز با فعالیت‌ها و اقدامات واحد‌ها و کار‌شناسان و مسوولان واحدهای تابعه این مجموعه آشنا شد.
شهردار تبریز در این بازدید با قدردانی از خدمات و تلاش‌های مدیر روابط عمومی شهرداری و کارکنان این مجموعه و نیز مدیریت و کار‌شناسان سازمان فناوری و اطلاعات، بر لزوم تلاش برای اطلاع رسانی همه جانبه از فعالیت‌ها و اقدامات عملی شهرداری تبریز، مناطق و سازمان‌های تابعه تأکید کرد و گفت: اطلاع رسانی سریع، صحیح و شفاف از فعالیت‌ها و اقدامات شهرداری در تمامی بخش‌ها زمینه ساز افزایش و ارتقای سطح اعتماد عمومی شهروندان از خدمات شهرداری است و در کنار آن بسترهای ارتباط دو سویه میان مردم و مدیریت شهری را نیز تقویت می‌کند.
وی با اشاره به فعالیت چندین رسانه متنوع در شهرداری تبریز، از این ظرفیت‌ها به عنوان زبان گویای مدیریت شهری یاد و خاطرنشان کرد: رسانه‌هایی چون پایگاه خبری شهریار، تلویزیون اینترنتی، خبرنامه شهریمز، برنامه تلویزیونی شهریمیز و دیگر ابزارهای رسانه‌ای نیازمند تقویت و ارتقای سطح کیفی و محتوایی به لحاظ تولید مطالب و اخبار موضوعی و پیرامونی شهرداری و مدیریت شهری هستند و لازم است با تولید و پردازش ایده و افکار جدید در این حوزه، به نیازهای فرهنگی و اطلاع رسانی شهروندان پاسخ مثبت داده شود.
شهردار تبریز در عین حال خلاقیت و ابتکار در هر کاری را اساس تحول و توسعه فعالیت‌ها دانست و خواستار توجه ویژه کار‌شناسان و مدیران روابط عمومی به این دو اصل شد.
خاطرنشان می‌شود همزمان با بازدید شهردار تبریز از اداره روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز، از بخش انگلیسی پورتال شهرداری تبریز و قالب جدید خبرگزاری شهریار به عنوان فعال‌ترین و پرمخاطب‌ترین خبرگزاری مدیریت شهری کشور رونمایی شد.
بر پایه این گزارش شهردار تبریز در این آیین از واحدهای سمعی و بصری و مستندسازی، انتشارات، اطلاع رسانی و امور رسانه‌ها، خبرگزاری شهریار، سامانه پیام کوتاه، نشریه شهریمیز، ارتباطات مردمی، تبلیغات شهری و محیطی، امور بین الملل، دبیرخانه شورای نام گذاری، تلویزیون اینترنتی، حوزه معاونت ودیگر بخش‌های این مجموعه بازدید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز