خبرگزاری کار ایران

آموزش و پرورش آذربایجان شرقی رتبه بر‌تر کشوری را در زمینه مدارس غیر دولتی کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۶۸

جذب دانش آموز بیشتر، توجه به استحکام ومقاوم سازی مدارس غیردولتی وهمچنین توجه جدی به محتوای درو س وعمق بخشی از معیارهای مهم در زمینه بر‌تر شدن این استان در بین استان‌های کشور به شمار می‌رود.

ایلنا: مدیرکل آموزش وپرورش استان آذربایجان شرقی از کسب رتبه بر‌تر کشوری این استان در زمینه مدارس غیردولتی خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، جعفر پاشایی که ه مناسبت هفته شورای آموزش وپرورش در جمع کار‌شناسان شوراهای آموزش وپرورش مناطق ونواحی استان سخن می‌گفت افزود: جذب دانش آموز بیشتر، توجه به استحکام ومقاوم سازی مدارس غیردولتی وهمچنین توجه جدی به محتوای درو س وعمق بخشی از معیارهای مهم در زمینه بر‌تر شدن این استان در بین استان‌های کشور به شمار می‌رود.
وی گفت: همچنین رتبه اول کشوری مراکز پیش دبستانی نیز در سالجاری با جذب۵۱ هزار و ۷۷۷نفر نوآموز به این استان اختصاص دارد به طوری که با رتبه دوم کشوری این استان ۲۵هزار نفر فاصله دارد.
پاشایی همچنین ادامه داد: در سال‌جاری خیرین مدرسه ساز استان ۴۴۰میلیارد ریال به مدرسه سازی در استان کمک نموده‌اند که سهم عمده‌ای در زمینه احداثمدارس مربوط به خیرین استان است.
وی بابیان اینکه شوراهای آموزش وپرورش بستر مناسب برای رشد وتوسعه در آموزش وپرورش محسوب می‌شود اظهار داشت: همچنین در سالجاری بیش از ۶۰میلیارد ریال از طریق درآمد‌ها، عوارض شهرداری و فروش و تبدیل به احسن نمودن مدارس مخروبه و متروکه عاید آموزش وپرورش استان شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه خاطرنشان کرد: در آذربایجان شرقی ۳۵شورا با ۴۶۹نفر عضو فعالیت دارند و نقش موثری برای برنامه‌های آموزش و پرورش دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز