خبرگزاری کار ایران

دبیر کانون انجمنهای صنفی کارفرمایی آذربایجان شرقی:

در حق آذربایجان شرقی در توزیع منابع ملی ظلم شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۹۹

برخی افتخار می‌کنند که به جای جذب بودجه‌های ملی تنها از سرمایه‌های بخش خصوصی بهره گرفته‌اند اما باید بدانیم که بخش خصوصی بدون بودجه ملی معنی ندارد.

ایلنا: دبیر کانون انجمنهای صنفی کارفرمایی آذربایجان شرقی گفت: تنگ نظری‌ها باعثشده است تا در حق آذربایجان شرقی در توزیع منابع ملی ظلم شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا زیدی که در آیین تودیع و معارفه مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی سخن می‌گفت افزود: بسیاری از تصمیمات خارج استانی بوده و مدیران استان تنها مجری سیاست‌های مرکز هستند.
وی به مشکلات واگذاری‌های کارخانجات در استان اشاره کرد و گفت: علاوه بر این سرمایه گذاری‌های درست و جامعی نیز در آذربایجان شرقی صورت نگرفته است.
زیدی به نابرابری‌ها در این زمینه اشاره کرد و گفت: برخی افتخار می‌کنند که به جای جذب بودجه‌های ملی تنها از سرمایه‌های بخش خصوصی بهره گرفته‌اند اما باید بدانیم که بخش خصوصی بدون بودجه ملی معنی ندارد.
وی در این زمینه به کارخانجات معظم تراکتورسازی و ماشین سازی تبریز اشاره کرد و گفت: اگر این کارخانجات معظم وجود نداشته چند تا کارخانه واشرسازی و قطعه سازی داشته‌ایم نتیجه‌ای نداشت چرا که بخش خصوصی معلول بوده و کارخانجات معظم ملی علت هستند.
زیدی با اشاره به وضعیت برخی کارخانجات استان گفت: کارخانجاتی از جمله ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی به دلیل سیاست‌های غلط دچار مشکل شده‌اند که باید به شرایط آنان رسیدگی شود.
وی با اشاره به پتانسیل‌های استان آذربایجان شرقی نیروی انسانی را یکی از ظرفیت‌های بالقوه آن دانست و گفت: بخش مهمی از سرمایه گذاران و کار‌شناسان ارشد این خطه در سایر مناطق مشغول به فعالیت هستند هرچند این موضوع افتخاری برای آذربایجان شرقی است اما باید بررسی‌ کنیم چرا این نیروهای خبره به سایر مناطق رجوع کرده‌اند.
وی در ادامه با اشاره به انتصاب مدیر کل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی افزود: به دنبال مطرح شدن این موضوع انجمن صنفی کارفرمایی استان، خانه معدن وصنعت آذربایجان شرقی و خانه کارگر تبریز از حضور آقای حسینی حمایت و برای توسعه استان پشت سر او قرار گرفتیم.
همین گزارش حاکی است صبح امروز طی مراسمی میر احد حسینی به عنوان مدیر کل جدید تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز