خبرگزاری کار ایران

مدیر کل جدید تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

فارغ از سیاست در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی به فعالیت خواهم پرداخت

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۴۱

نیروهای ارزشمندی در آذربایجان شرقی وجود دارد که باید با بهره گیری از آنان راه برای توسعه استان هموار کنیم.

ایلنا: مدیر کل جدید تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی تأکید کرد: به دور از سیاست در اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی آذربایجان شرقی به فعالیت خواهد پرداخت.
به گزارش خبرنگار ایلنا میر احد حسینی در مراسم تودیع مدیرکل سابق تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان و معارفه خود گفت: برای کار اجرایی و خدمت به مردم آذربایجان شرقی این مسئولیت را پذیرفته است.
وی خاطرنشان کرد: در تمام مسئولیت‌هایی که داشته‌ام همواره از جریانات سیاسی به دور بوده و به گونه‌ای رفتار کرده‌ام که این موضوع مخل فعالیت‌های اجرایی‌ام نشود.
حسینی با بیان اینکه شناخت خوبی از استان آذربایجان شرقی، جامعه کارگری و کارفرمایی آن دارد اظهار داشت: علاقمندم برای پیشرفت و توسعه استان به نحو شایسته در این مسئولیت حرکت کنم اما مطمئنا بدون همکاری سایر شرکای اجتماعی و مدیران دستگاه‌ها ممکن نخواهد شد.
وی گفت: نیروهای ارزشمندی در آذربایجان شرقی وجود دارد که باید با بهره گیری از آنان راه برای توسعه استان هموار کنیم.
همین گزارش حاکی است صبح امروز طی مراسمی میرراحد حسینی با حضور طاهایی معاون امورپارلمانی و استانهای وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، جمعی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران استانی، منیری مشاور وزیر تعاون، کارو رفاه اجتماعی و مدیرکل حوزه وازرتی، حنیف مدیرکل اموراستانهای این وزارتخانه، تشکل‌ها ی کارگری و کارفرمایی معرفی شد.
وی متولد شهرستان مرند بوده و در سوابق مدیریتی خود معاونت اشتغال اداره کل تعاون، کار و اموراجتماعی آذربایجان شرقی، مدیر کل کار و امور اجتماعی استان‌های البرز و اردبیل و سمت مشاور کنونی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کارنامه خود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز