خبرگزاری کار ایران

فرماندار اهر:

کارخانه کمپوست اهر ۲۰ روز بعد از افتتاح تعطیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۰۹

متاسفانه بعد از ۲۰روز از افتتاح این پروژه دوباره تعطیل شده که انتظار داریم شهردار و شورای شهر در این خصوص پیگیری و در جهت سلامت شهروندان اقدام عاجل نمایند.

ایلنا: فرماندار اهر از تعطیلی کارخانه کمپوست اهر انتقاد کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا رضا صدیقی با اشاره به اینکه این پروژه با مشارکت شهرداری اهر و بخش خصوصی اجرا شده است گفت: متاسفانه بعد از ۲۰روز از افتتاح این پروژه دوباره تعطیل شده که انتظار داریم شهردار و شورای شهر در این خصوص پیگیری و در جهت سلامت شهروندان اقدام عاجل نمایند.
وی همچنین از افتتاح کمربندی غربی اهر با سی میلیارد ریال اعتبار در سال ۹۳ خبر داد و گفت: این پروژه که از ورودی جاده ورزقان تا یخفروزان درحال اجراست در سال ۹۳ افتتاح ومورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
وی گفت: با اجرای این پروژه کلیه خودرو‌های سنگین وکمر شکن معدن مس مزرعه و سونگون و سایر معادن فعال در این منطقه که از داخل شهر اهر رفت و آمد می‌کنند از این مسیر عبور و باعثکاهش ترافیک و تصادفات در شهر اهر خواهد شد.
فرماندار اهر همچنین به اجرای بزرگ‌ترین پارک جنگلی شهرستان به مساحت ۱۸هکتار با مشارکت اداره کل میراثفرهنگی وگردشگری استان وشهرداری اهر اشاره کرد و افزود: علاوه براین پارک جدید شهدای هسته‌ای و مسیر سنگ فرش کچیک چای با مشارکت اداره کل حفاظت محیط زیست اجرا می‌شود.
رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان اهر اجرای دو پل بزرگ در داخل شهر اهر ومسیر پر تردد ان باصرف اعتباری قریب به ده میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی را از دیگر پروژه‌های اجرا شده در اهر عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز