خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز:

فضاهای نمازخانه‌ای در اماکن عمومی تبریز توسعه می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۷۸

معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز برای برگزاری دوره‌های تخصصی آموزشی اشاعه فرهنگ نماز و احکام آمادگی دارد.

ایلنا: در راستای سازماندهی و هدفمند کردن فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه گسترش فرهنگ نماز جلسه ستاد اقامه نماز، در معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز تشکیل شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کلانشهر تبریز در این نشست گفت: مجموعه شهرداری بایستی ضمن توجه جدی به فریضه نماز و ترویج فرهنگ عفاف در میان کارکنان و پرسنل، نسبت به برنامه ریزی راهبردی در فضاهای عمومی شهری خصوصأ پارک‌ها و اماکن عمومی در راستای اشاعه فرهنگ غنی و اصیل اسلامی – ایرانی اقدام نماید.
حجت الاسلام احمد حمیدی در این نشست با اشاره به تخصیص بخشی از اعتبارات به مسایل فرهنگی بر عملی شدن و جذب این اعتبارات در پیاده سازی احکام اسلامی در مناطق دهگانه و سازمانهای تابعه شهرداری اظهار داشت: شهرداری تبریز برای توسعه فضاهای عمومی نمازخانه‌ای در پارک‌ها، بوستان‌ها و مراکز اداری تابعه برنامه‌های وسیعی پیش‌بینی کرده است.
وی بخش عمده فعالیت‌های شهرداری تبریز در زمینه فرهنگ‌سازی نماز را تبلیغات و فضاسازی عمومی در راستای نماز و تشویق کودکان و نوجوانان برای اقامه این فریضه دینی عنوان کرد و گفت: مجموعه شهرداری تبریز آمادگی خود را برای همگانی نمودن نماز جماعت در راستای ترویج بهتر فرهنگ نماز و رونق بخشیدن به این فریضه و تکلیف الهی در محیط اداری و تجهیز نمازخانه‌های اداری وگسترش فعالیت‌های مربوط به نماز در سطح شهر اعلام می‌دارد.
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کلانشهر تبریز ضمن اعلام آمادگی معاونت فرهنگی و اجتماعی در برگزاری دوره‌های تخصصی آموزشی در راستای اشاعه فرهنگ نماز و احکام و معارف اسلامی در مناطق و سازمان‌های شهرداری گفت: خانواده بزرگ شهرداری تبریز ضمن توجه جدی به فریضه نماز و تلاش در ترویج فرهنگ عفاف در میان کارکنان و پرسنل، نسبت به برنامه ریزی راهبردی در فضاهای عمومی شهری خصوصأ پارک‌ها و مساجد در راستای اشاعه فرهنگ غنی و اصیل اسلامی ایرانی قدم بر می‌دارد.
وی در پایان خواستار توجه جدی مدیران فرهنگی مناطق به فراهم ساختن بیش از پیش زمینه‌های معنوی در مجموعه‌های اداری و فضاهای شهری موثر در فرهنگ شده و حمایت خود را از این اقدامات ابراز داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز