خبرگزاری کار ایران

تقویم آموزشی نیمسال دوم دانشگاه تبریز اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۳۳

بر اساس این تقویم کلاس‌های نیمسال دوم از ۱۲ بهمن ماه۹۲ لغایت ۱۳ خرداد۹۳ برگزار خواهد شد.

ایلنا: تقویم آموزشی نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۳-۹۲ دانشگاه تبریز اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز با بیان اینکه انتخاب واحد دانشجویان در نیمسال دوم طی روزهای ۵ الی ۱۱ بهمن ماه به صورت اینترنتی انجام می‌شود، تصریح کرد: بر اساس این تقویم کلاس‌های نیمسال دوم از ۱۲ بهمن ماه۹۲ لغایت ۱۳ خرداد۹۳ برگزار خواهد شد.
محمدتقی اعلمی یاد آور شد: با اشاره به زمانبندی انتخاب واحد دانشجویان تمامی مقاطع گفت: بر این اساس زمان انتخاب واحد ورودی‌های ۸۹ و ماقبل روز شنبه ۵ بهمن ماه، ورودی‌های ۹۰ و ما قبل روز یکشنبه ۶، ورودی‌های ۹۱ روز دوشنبه ۷، ورودی‌های مهر ۹۲ و ماقبل روز سه شنبه۸، دانشجویان تحصیلات تکمیلی روز چهارشنبه ۹ بهمن ماه سال ۹۲ از ساعت ۹ صبح لغایت ساعت ۲۴ انجام خواهد شد. همچنین انتخاب واحد ورودی‌های بهمن ۹۲ نیز به صورت حضوری در دانشکده انجام خواهد شد.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز افزود: حذف و اضافه نیز به صورت اینترنتی در ۲۰ و ۲۱ بهمن ماه انجام می‌شود.
به گفته وی دانشجویانی که در ایام مذکور موفق به انتخاب واحد نشده‌اند، می‌توانند روز پنجشنبه ۱۰ بهمن ماه از ساعت ۹ صبح لغایت ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۱ همین ماه اقدام به انتخاب واحد نمایند.
اعلمی خاطرنشان کرد: همچنین مطابق این برنامه مهلت ارائه مرخصی برای دانشجویان در نیمسال دوم ۵ الی ۱۹ بهمن ماه است.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز با بیان اینکه تکمیل فرم میهمانی، میهمانی دائم و انتقال در سامانه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به آدرس www. msrt. gov. ir انجام می‌پذیرد و همچنین شروع و پایان تحویل فرم تغییر رشته و تغییر رشته توأم با انتقال به متقاضیان از طریق آموزش دانشکده از یکم لغایت ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ صورت خواهد گرفت، گفت: امتحانات پایان ترم نیز از ۱۷ خرداد ماه تا ۱ تیرماه برگزار خواهد شد.
به گفته وی بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه تبریز زمان انتخاب واحد درس پروژه کارآموزی نیز هفته دوم تیرماه تعیین شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز