خبرگزاری کار ایران

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی:

اعتبارات حوزه هنری بسیار نا‌چیز است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۷۵

جمعی از کارکنان حوزه هنری با استاندار آذربایجان شرقی دیدار کردند.

ایلنا: رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی اعتبارات حوزه هنری استان را بسیار ناچیز خواند.
به گزارش خبرنگار ایلنا حسن میلانی که در دیدار جمعی از کارکنان حوزه هنری با استاندار آذربایجان شرقی سخن می‌گفت افزود: با این وجود حوزه هنری با این اعتبارات اندک خود توانسته است کارهای منحصر به فردی را به جامعه ارائه نماید.
وی با ارایه گزارشی از روند کارهای حوزه هنری استان اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در هر جامعه‌ای به ویژه در حوزه سیاست گزاری باید مورد توجه قرار گیرد، بحثنشاط اجتماعی است که در راستای تقویت آن، امنیت اجتماعی نیز افزایش پیدا می‌کند.
میلانی افزود: وقتی مردم جامعه‌ای از نشاط اجتماعی برخوردار باشند وفاق، همبستگی، تعلق اجتماعی، تعاملات اجتماعی مطلوب، رضایت از زندگی و همچنین سلامت روانی و اجتماعی افراد افزایش پیدا کرده و طبیعی است که به موازات آن آسیبهای اجتماعی نیز کاهش می‌یابد.
وی همچنین خواستار حمایت استاندار آذربایجان شرقی برای ایجاد پردیس سینمایی در استان شد و گفت: در پردیس‌های سینمایی این امکان وجود دارد که اعضای یک خانواده با داشتن سنین متفاوت و سلایق گوناگون، هرکدام به طور مجزا نیازهای فرهنگی و تفریحی خود را در یک زمان برآورده نمایند.
میلانی افزود: با توجه به این امکان می‌توان گفت در واقع مهم‌ترین خاصیت این پردیس‌ها چندگانگی امکان نمایش و فعالیت فرهنگی، تفریحی و فراغتی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز