خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی:

تله اسکی دوم پیست سهند تبریز به زودی راه اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۰۹

جاده و مسیر دسترسی به پیست با دستور اکید استاندار آذربایجانشرقی ۳ هفته پیش بازگشایی شده و پنجشنبه و جمعه هر هفته پیست در اختیار علاقمندان قرار دارد و این هفته امکانات رفاهی و تله اسکی آماده شده و با تمام توان پیست اسکی سهند تبریز در خدمت اسکی بازان و علاقمندان خواهد بود.

ایلنا: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: پیست اسکی سهند تبریز بدون هیچ مشکلی در اختیار علاقمندان به ورزشهای زمستانی و خانواده‌ها قرار دارد و تمامی امکانات و عوامل برای رفاه حال ورزشکاران و خانواده‌ها تمام تلاش خود را برای رفع نواقصات به خوبی انجام داده‌اند.
به گزارش خبرنگار ایلنا سید محمد شروین اسبقیان در بازدید از پیست اسکی سهند تبریز اظهار داشت: جاده و مسیر دسترسی به پیست با دستور اکید استاندار آذربایجانشرقی ۳ هفته پیش بازگشایی شده و پنجشنبه و جمعه هر هفته پیست در اختیار علاقمندان قرار دارد و این هفته امکانات رفاهی و تله اسکی آماده شده و با تمام توان پیست اسکی سهند تبریز در خدمت اسکی بازان و علاقمندان خواهد بود.
وی افزود: تله اسکی دوم پیست به زودی راه اندازی خواهد شد تا پیست با ۲ تله اسکی در اختیار علاقمندان باشد.
اسبقیان اسکی استان را یکی از مستعد‌ترین رشته‌های وزرشی در کشور دانست و گفت: اسکی آذربایجانشرقی از دیرباز یکی از پیشروهای این رشته در کشور بوده و به لحاظ زیرساختهای مناسب و کوهستانی بودن منطقه و وجود پیست‌های سهند تبریز و پیام مرند توانایی تبدیل شدن به مراکز استعدادیابی در کشور و منطقه را داراست.
وی در خصوص حمایت از برنامه‌های پیش روی هیات اسکی استان نیز گفت: ایجاد زیرساختهای دیگر و پیست‌های دیکر در استان و برگزاری اردوهای تیم ملی و ایجاد مرکز استعدادیابی شمالغرب کشور از مهم‌ترین برنامه‌های پیش روی هیات است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز