خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی:

شهروندان با مدیریت مصرف مانع قطع جریان گاز شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۴۱

کاهش روزانه یک مترمکعب در مصرف گاز طبیعی از سوی هر مشترک، یک میلیون و ۲۰۰ هزار مترمکعب صرفه جویی در مصرف این نعمت الهی را در آذربایجان شرقی به همراه خواهد داشت که این رقم معادل ۷۰ درصد گاز مصرفی جایگاه‌های عرضه گاز CNG استان به صورت روزانه است.

ایلنا: مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: مدیریت مصرف و رعایت دمای رفاه مهم‌ترین راهکار اجرایی در پیشگیری از قطع جریان گاز است.
به گزارش خبرنگار ایلنا ولی ا… دینی با اشاره به تعداد حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار مشترک گاز در استان افزود: کاهش روزانه یک مترمکعب در مصرف گاز طبیعی از سوی هر مشترک، یک میلیون و ۲۰۰ هزار مترمکعب صرفه جویی در مصرف این نعمت الهی را به همراه خواهد داشت که این رقم معادل ۷۰ درصد گاز مصرفی جایگاه‌های عرضه گاز CNG استان بصورت روزانه است.
وی با تاکید بر صرفه جویی هم استانی‌ها اظهار داشت: رعایت مصرف بهینه گاز توسط مردم فهیم منطقه و صرفه جویی همیار این شرکت در خدمات رسانی مطلوب به مردم شریف بوده و ازبروزمشکلات مرتبط با بحران گاز پیشگیری خواهد کرد.
دینی با اشاره به آمادگی کارکنان شرکت گاز در انتقال و توزیع مستمر گاز طبیعی به مشترکین اعلام کرد: ادارات گاز در سطح استان آماده ارائه کلیه خدمات گازرسانی به تمامی مشترکین گرامی بوده و پست‌های امدادی این شرکت بطور شبانه روزی در این راستا فعالیت می‌نمایند و انشاءا… در طول فصل سرما خدمتی به صرفه و ایمن به مشترکین ارائه خواهیم نمود.
وی با اشاره به لزوم تداوم صرفه جویی و استفاده بهینه و ایمن از گاز طبیعی تصریح کرد: هدف از اصلاح الگوی مصرف نهادینه سازی فرهنگ صحیح استفاده از نعمات الهی در جامعه می‌باشد همچنان که اسراف امری مذموم در دین مبین اسلام بوده و منجر به هدر رفت سرمایه‌های ملی می‌شود، نهادینه سازی مصرف بهینه زمینه ساز تامین پایدار جریان گاز خواهد شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان خاطر نشان کرد: همشهریان می‌توانند با رعایت کوچک‌ترین نکاتی نظیر استفاده از پوشش‌های گرم در فصول سرد، بهره گیری از وسایل گازسوز استاندارد به منظور کاهش پرت گاز، رعایت دمای رفاه ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد و جلوگیری از هدررفت گاز در موتورخانه‌ها و رعایت دمای ۶۰ درجه، تا میزان بسیار چشمگیری در مصرف گاز صرفه جویی کرده و قبوض گاز خود را تعدیل نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز