خبرگزاری کار ایران

هفته اول نیم فصل دوم لیگ بر‌تر شطرنج:

تبریزی‌ها اصفهانی‌ها را مات کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۲۹

(تاریخ ۱۸دی ساعت ۲۲/۲۲ ارسال شود) شطرنج شهرداری تبریز نیم فصل دوم لیگ بر‌تر را با اقتدار شروع کرد

ایلنا: از هفته اول نیم فصل فصل دوم لیگ بر‌تر شطرنج کشور «جام اندیشمندان» تیم شهرداری تبریز توانست در دیداری یکطرفه با نتیجه قاطع ۳.۵ بر ۰.۵ مقابل شهرداری اصفهان به برتری برسد.
به گزارش ایلنا شهرداری تبریز در مرحله اول نیم فصل دوم لیگ بر‌تر در بازی دور اول در خانه شطرنج تهران به مصاف تیم قدرتمند شهرداری اصفهان رفت و توانست در می‌زهای اول تا سوم با حضور قدیر حسید اف، احسان قائم مقامی و اصغر گلی‌زاده به برتری رسید.
در میز چهار نیما حسین‌زاده از تبریز با تساوی مقابل بازیکن شهرداری اصفهان، برتری تبریزی‌ها را تکمیل کرد.
شهرداری تبریز از نیم فصل دوم لیگ بر‌تر با انتقال امتیاز تیم دومان شیمی تبریز با حضور استاد بزرگان شطرنج کشور و استاد بزرگ جمهوری آذربایجان در لیگ شرکت کرده و بدنبال کسب سهمیه مسابقات آسیایی است.
تبریزی‌ها در نیم فصل اول با ۳.۵ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در جایگاه سوم لیگ قرار داشتند که با کسب برتری مقابل تیم اصفهانی فاصله خود با تیم دانشگاه آزاد اسلامی را به یک امتیاز کاهش دادند.
مرحله اول نیم فصل دوم لیگ بر‌تر در چهار دور به میزبانی تهران از روز چهارشنبه تا روز جمعه برگزار می‌‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز