خبرگزاری کار ایران

فرماندار سراب:

اعتبار ملی برای طرح نفلین سینیت در بودجه ۹۳ پیش بینی نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۸۴

دولت برای واگذاری نفلین سینیت سراب تمایل دارد. / نه هزار میلیارد ریال متقاضی سرمایه گذاری در شهرستان سراب وجود دارد.

ایلنا: فرماندار سراب گفت: با توجه به پیشرفت اندک طرح نفلین سینیت اعتبار ملی برای ادامه این پروژه در سال ۹۳ پیش بینی نشده و ورود بخش خصوصی به این طرح ضروری است.
به گزارش ایلنا مسعود سعادتی در جلسه ستاد تشویق سرمایه گذاری شهرستان سراب با بیان اینکه دولت برای طرح‌های با پیشرفت زیر ۲۰ درصد بودجه‌ای در نظر نگرفته است اظهارداشت: متاسفانه نگرش سیاسی و سلیقه‌ای به طرح نفلین سینیت باعثشد تا فرصت طلایی سال ۹۱ در تخصیص بودجه‌های بلوکه و سرگردان برای این طرح به درستی استفاده نشود.
رییس ستاد حمایت از سرمایه گذاران سراب با دعوت از فعالان بخش خصوصی تصریح کرد: دولت اجازه واگذاری طرح نفلین به بخش خصوصی به شرط دارابودن متقاضی از دانش فنی و تکنولوژی لازم برای انجام طرح را داده و خوشبختانه داوطلب و سرمایه گذاری برای اجرای طرح اعلام امادگی کرده است.
رییس شورای اداری سراب از دستگاه‌ها و ارگان‌های اجرایی شهرستان سراب خواست تا با آغوش باز پذیرای سرمایه گذاران باشند.
فرماندار سراب با اشاره به همایش فرصت‌های سرمایه گذاری در اسفند ماه سال گذشته در تهران اظهار داشت: دراین همایش توانستیم ۲۲ تفاهم نامه همکاری در حوزه‌های کشاورزی، گردشگری، عمران شهری و صنعتی را با سرمایه گذاران امضا کنیم.
سعادتی افزود: در حالی رقم بودجه دولتی استانی برای شهرستان سراب حول و حوش ۱۰۰میلیارد ریال می‌باشد در این همایش موفق به راغب کردن سرمایه گذاران به سرمایه گذاری ۹هزارمیلیارد ریالی در شهرستان سراب شدیم و ستاد سرمایه گذاری شهرستان پیگیر محقق شدن همه این طرحهاست.
وی تامین زیرساختهای اساسی را اصلیترین چالش شهرستان در این راه عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز