خبرگزاری کار ایران

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی:

بر عملکرد شرکت‌های مسافربری برون‌شهری آذربایجان شرقی نظارت ویژه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۶۴

بازرسی‌ها در این خصوص با رویکرد کار‌شناسانه و پیشگیری از تخلفات بوده و نصب نرخهای مصوب انجمن صنفی شرکتهای مسافربری در معرض دید مشتریان، کنترل بلیط مسافران و تطبیق آن با قیمت‌های مصوب و رسیدگی سریع به شکایات احتمالی شهروندان از محورهای اصلی آن به شمار می‌رود.

ایلنا: معاون نظارت وبازرسی سازمان صنعت معدن وتجارت آذربایجان شرقی از اجرای طرح نظارتی ویژه رصد فعالیت شرکت‌های مسافربری در استان خبرداد.
به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل عطاپور در جمع خبرنگاران گفت: بازرسی‌ها در این خصوص با رویکرد کار‌شناسانه و پیشگیری از تخلفات بوده و نصب نرخهای مصوب انجمن صنفی شرکتهای مسافربری در معرض دید مشتریان، کنترل بلیط مسافران و تطبیق آن با قیمت‌های مصوب و رسیدگی سریع به شکایات احتمالی شهروندان از محورهای اصلی آن به شمار می‌رود.
وی ادامه داد: در همین راستا ضمن بازدید از ۳۴ شرکت حمل ونقل مسافری در۳روز کاری ودر قالب گشت مشترک بازرسی با انجمن صنفی شرکت‌های مسافربری و سرپرستی امور حمل ونقل مسافر ترمینال بزرگ تبریز، برای یک شرکت متخلف با عنوان گرانفروشی وبا ارزش ریالی بیش از ۵میلیون ریال پرونده تخلفاتی تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
وی ضمن اعلام تداوم نظارت‌های پیشگیرانه در حوزه حمل ونقل مسافران برون شهری از برنامه ریزی‌ها و هدف گذاری‌های صورت گرفته برای تشدید اقدامات کنترلی در ایام پایانی سال خبرداد و ازشهروندان درخواست نمود هرگونه گزارش، شکایت، پیشنهاد وانتقاد خودرا دراین خصوص از طریق شماره تماس ۱۲۴ جهت رسیدگی و پاسخگویی به سازمان اعلام نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز