خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان منطقه آزاد ارس:

کمیته خودرو در منطقه آزاد ارس تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۲۰

این کمیته متشکل از پنج شرکت وارد کننده خودرو بوده و مباحثعمومی واردات و عرضه خودرو، تامین قطعات و خدمات پس از فروش و سایر مسائل در این رابطه مورد برسی قرار می‌گیرد.

ایلنا: معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس از تشکیل کمیته خودرو در این منطقه خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا علیار راستگو که در جمع ۱۵۰ نفر از فعالان و سرمایه گذاران واحدهای تولیدی و صنعتی منطقه آزاد ارس سخن می‌گفت افزود: این کمیته متشکل از پنج شرکت وارد کننده خودرو بوده و مباحثعمومی واردات و عرضه خودرو، تامین قطعات و خدمات پس از فروش و سایر مسائل در این رابطه مورد برسی قرار می‌گیرد.
وی خاطرنشان کرد: بیش از یکهزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو خارجی توسط وارد کنندگان وارد این منطقه شده است و مهم‌ترین مسئله این خودرو‌ها فراهم کردن خدمات پس از فروش و تامین قطعات مورد نیاز آن‌ها در ارس است.
راستگو همچنین از احداث۱۴۰ واحد تولیدی و صنعتی جدید در فاز ۲ صنعتی منطقه آزاد ارس خبر داد و گفت: طبق آخرین بررسی‌ها و تعهد سرمایه گذاران طی یک سال آینده شاهد راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی بسیاری در ارس خواهیم بود.
وی جذب سرمایه گذار خارجی را مهم‌ترین برنامه معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری اعلام کرد و گفت: این مسئله را بصورت جدی پیگیری می‌کنیم و طی دو ماه گذشته با سیر گسترده سرمایه گذاران خارجی روبرو بوده‌ایم.
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به اقدامات سه ماه گذشته در حوزه صنایع ارس گفت: برای جلوگیری از بروز مشکلات بیشتر و رفع موانع و تسریع در انجام خدمات لازم برای سرمایه گذاران مدیریت صنایع سازمان را با بکارگیری افراد متخصص و کار‌شناس متحول کرده‌ایم.
وی از پیگیری عدم دریافت مالیات بر ارزش افزوده از واحدهای صنعتی و سرمایه گذاری خبر داد و گفت: مباحثدیگری همچون بهداشت، استاندارد و همچنین رفع مشکل واردات انواع مختلف کالا از گمرک جلفا از دیگر برنامه‌های این معاونت است که بصورت جدی درحال پیگیری هستند.
علیار راستگو تصریح کرد: اصلاح فرایند‌ها برای کاهش بروکراسی اداری از دیگر کارهای مهمی بوده است که بعد از بررسی‌های لازم انجام شده است.
راستگو گفت: به جهت واگذاری غیر اصولی زمین به سرمایه گذاران و عدم رسیدگی سریع به درخواست‌ها، مشکلاتی به وجود آمده است که در حال بررسی و رفع مسائل آنان هستیم.
وی افزود: طی چند ماه گذشته از حضور تیم جدید مدیریتی در ارس، بررسی‌های انجام شده نشان از ضعف جدی حوزه خدمات در بخش‌های مختلف دارد که نیازمند اقدام فوری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز