خبرگزاری کار ایران

رییس اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهر:

مراکز گردشگری در قالب دفا‌تر سیاحتی و جهانگردی ساماندهی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۱۶

متاسفانه فعالیت غیر مجاز در این حوزه مشکلات فراوانی را برای مردم ایجاد کرده که سبب نارضایتی آن‌ها شده است.

ایلنا: رییس اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهر از ساماندهی مراکز گردشگری در قالب دفا‌تر سیاحتی و جهانگردی خبر داد.
به گزارش ایلنا حسن باقرپور روز شنبه در جلسه مشترک با دبیر شورای فرهنگ عمومی اهر و مدیران دفا‌تر خدمات مسافرتی و گردشگری این شهرستان افزود: متاسفانه فعالیت غیر مجاز در این حوزه مشکلات فراوانی را برای مردم ایجاد کرده که سبب نارضایتی آن‌ها شده است.
وی ادامه داد: این مراکز بدون داشتن مجوز زائران را در محل‌های غیر استاندارد اسکان داده و از هرگونه پاسخگویی و احساس مسوولیت در قبال ادارات شانه خالی می‌کنند.
باقرپور اضافه کرد: خوشبختانه با تعامل ایجاد شده با اداره اماکن و شورای فرهنگ عمومی شهرستان در تلاشیم مراکز غیر مجاز را تعطیل و یا با دادن مجوز زمینه ادامه فعالیت آنان را به صورت قانونی فراهم کنیم.
وی از مردم خواست فقط به دفا‌تر دارای مجوز در زمینه گردشگری مراجعه و از هرگونه سفر با مدیریت مراکز غیر مجاز خودداری کنند.
باقرپورخاطرنشان کرد: عملی شدن این خواسته موجب می‌شود در صورت بروز هرگونه مشکل در طول سفر مسوولان بتوانند از حقوق مسافران دفاع کنند.
در حال حاضر دو دفتر مجاز گردشگری در اهر فعالیت می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز