خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

تمرکز ورزش آذربایجان شرقی بر حضور پرتعداد و پرمدال ورزشکاران در اینچوان کره جنوبی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۱۴

ورزش آذربایجانشرقی که همواره پیشرو ورزش قهرمانی و اخلاق دینی در ورزش کشور بوده به دنبال پرورش و تربیت قهرمانانی است که قدرت بدنی و روحانی را با هم پرورش می‌دهند.

ایلنا: نشست‌های تخصصی هیاتهای ورزشی تکواندو، انجمن‌های ورزشی، هاکی، شنا و کاراته حاضر در بازیهای آسیایی اینچوان ۲۰۱۴ کره جنوبی برگزار شد.
معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در این نشست گفت: تمرکز ورزش آذربایجانشرقی بر حضور پرتعداد و پرمدال ورزشکاران در اینچوان کره جنوبی است.
اکبر فرج الهی افزود: ورزش آذربایجانشرقی که همواره پیشرو ورزش قهرمانی و اخلاق دینی در ورزش کشور بوده به دنبال پرورش و تربیت قهرمانانی است که قدرت بدنی و روحانی را با هم پرورش می‌دهند.
وی در خصوص هدف از برگزاری این نشست‌ها در طرح آماده سازی ورزشکاران و مربیان برگزیده بازیهای آسیایی ۲۰۱۴ اینچوان کره جنوبی گفت: انسجام ورزشکاران، هدف دهی، ایجاد انگیزه در قهرمانان و قهرمانان آینده، بررسی نیاز‌ها و خواسته‌های ورزشکاران و رصد برنامه‌های تمرینی و تمرین در اردو‌های تیم‌های ملی برای حضور پرتعداد و پرمدال در بازیهای آسیایی ۲۰۱۴ اینچوان کره جنوبی است.
فرج الهی خاطرنشان کرد: همت و تلاش و توجه مسئولین در ورزش و قهرمان استان بالاست و ورزش آذربایجانشرقی در روند رو به رشد مناسبی در حال طی کررن مسیر تعالی است و بازیهای آسیایی ۲۰۱۴ اینچوان کره جنوبی نشان دهنده بازده ورزش استان خواهد بود و دور از دسترس نخواهد بود کسب مدال پرتعداد در این میدان بزرگ ورزشی و نیاز است نظارت و رصد بیشتری بر ورزشکاران و مربیان در این مدت انجام پذیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز