خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

مواد مخدر اصلیترین آبشخور آسیب‌های اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۷۵

محوری‌ترین اقدام در خصوص اعتیاد، بحثپیشگیری است و در موضوع پیشگیری نیز باید آگاه سازی مردم و آموزش را در اولویت قرار دهیم.

ایلنا: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی از مواد مخدر به عنوان اصلیترین آبشخور آسیب‌های اجتماعی نام برد.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمدعلی نصرتی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، اظهار کرد: محوری‌ترین اقدام در خصوص اعتیاد، بحثپیشگیری است و در موضوع پیشگیری نیز باید آگاه سازی مردم و آموزش را در اولویت قرار دهیم.
وی از اعتیاد به عنوان پدیده‌ای شوم و خانمان برانداز یادکرد و گفت: در نظرسنجی‌هایی که ازسوی نیروی انتظامی صورت گرفته ۹۲ درصد از مردم، اعتیاد را دغدغه اصلی خود عنوان و از این موضوع ابراز نگرانی و ناراحتی کرده‌اند.
دبیر جدید شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی افزود: تهدید سلامت جامعه، افزایش بزه کاری، مختل شدن بهداشت جامعه، افزایش سرقت، طلاق و از هم پاشیدگی خانواده‌ها از مضرات اصلی اعتیاد است و همه مسوولان و متولیان امر موظفند برای ریشه کردن کردن اعتیاد از جامعه همت کنند.
وی همچنین از اعتماد سازی به عنوان اصلی دیگر در مبارزه با اعتیاد یاد کرد و گفت: اگر اعتماد متقابل بین مردم و مسوولان ایجاد شود، خود مردم در این خصوص نقش آفرینی خواهند کرد.
نصرتی گفت: برای ریشه کردن اعتیاد از جامعه بسیج اجتماعی نیاز است و باید این حساسیت را در نزد مردم ایجاد کنیم و با اقدامات علمی، فنی، هوشمندانه و هنرمندانه به مبارزه این پدیده شوم اجتماعی برویم.
در این جلسه مسعود خرم‌نیا، فرمانده نیروی انتظامی استان و دبیر پیشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر پیشنهاد داد به دلیل مشغله کاری زیاد و تحت تاثیر قرار گرفتن مسؤولیت دبیری شورا، محمدعلی نصرتی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار به جای وی این سمت را عهده‌دار شود که این پیشنهاد از سوی استاندار آذربایجان شرقی مورد موافقت قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز