خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

ریشه رشد ناهنجاری‌های اجتماعی به پول‌های ناسالم مربوط می‌شود / مشکل عمده واحدهای تولیدی آذربایجان شرقی کمبود نقدینگی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۶۰

سیستم بانکی سالم و قدرتمند، ضامن توسعه است.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی ریشه رشد ناهنجاری‌های اجتماعی را پول‌های ناسالم دانست.
به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل جبارزاده که در دیدار با مدیران بانک مهر اقتصاد در آذربایجان شرقی سخن می‌گفت، افزود: امیدواریم روزی فرا برسد که تمامی مولفه‌های بانکداری اسلامی در کشور رعایت شود و این نوع بانکداری به صورت تمام و کمال استقرار یابد.
وی با بیان اینکه مدیریت بنگاه‌های اقتصادی به دست نااهلان، کشور را با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌کند، افزود: حضور افراد متعهد و متخصص در سیستم بانکی کشور، مسؤولان را نسبت به سلامت این سیستم آسوده خاطر می‌کند.
جبارزاده خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری و رییس جمهور محترم همیشه بر اهمیت آذربایجان شرقی به ویژه تبریز تاکید خاصی دارند و در جلسات متعددی که با دولت داشته‌ایم همواره بر توسعه و رفع مشکلات استان مخصوصاً در حوزه صنعت تاکید شده است.
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر توسعه همه‌جانبه استان، مشکل عمده واحدهای صنعتی و تولیدی استان را کمبود نقدینگی عنوان کرد و گفت: امیدواریم با حضور بنگاه‌های اقتصادی سالم و رو به رشد و سیستم بانکی قوی این مشکل نیز مرتفع شود و با مدیریت بهینه و کار‌شناسی شده‌، منابع بانک‌ها به سمت توسعه استان هدایت شود.
وی از مدیران بانک مهر اقتصاد خواست منابع خود را در راه رشد و توسعه صنعت و اقتصاد استان به کار گیرند تا این بانک به عنوان حامی صنعت و تولید در اذهان عمومی معرفی شود.
جبارزاده با تاکید بر اینکه باید در تمام امور رضایت خداوند را در نظر داشته باشیم، افزود: حضور بانک مهر اقتصاد با عقبه سپاه و بسیج در چرخه اقتصادی کشور باعثمسرت است.
سرپرست بانک مهراقتصاد آذربایجان شرقی هم در این دیدار گزارشی از تاریخچه تشکیل بانک مهر اقتصاد و خدمات ارایه شده توسط این بانک ارایه کرد.
اصغر شریفی حمایت از صنایع استان را از جمله خدمات بانک مهر اقتصاد عنوان کرد و گفت: این بانک در بین بانک‌های استان در حوزه منابع در سال جاری رتبه پنجم را کسب کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز